  • 1. Data: 2009-07-27 21:05:48
    Temat: Budowa dachu
    Od: "Ster" <s...@o...pl>

    czy może ktoś polecić naprawdę dobrą firmę, która kompleksowo sprzeda i
    zbuduje cały dach w domu bliźniaku ?

  • 2. Data: 2009-07-27 21:42:56
    Temat: Re: Budowa dachu
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 27 Lip, 23:05, "Ster" <s...@o...pl> wrote:
    > czy może ktoś polecić naprawdę dobrą firmę, która kompleksowo sprzeda i
    > zbuduje cały dach w domu bliźniaku ?

    Pewnie - zbyszek dobrze wiezbe skreca, a stasiek wypas kladzie
    pokrycie! W tej hurtowni za rogiem maja za to super ceny na materialy.
    Polecam!
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 3. Data: 2009-07-27 22:44:16
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    f.googlegroups.com...

    >Pewnie - zbyszek dobrze wiezbe skreca, a stasiek wypas kladzie
    >pokrycie! W tej hurtowni za rogiem maja za to super ceny na materialy.
    >Polecam!

    A wcale nie, bo moim znajomym tak dobrze nie wyszlo, okazalo sie ze za
    rogiem to byl zwykly burdel nie sklep i z pokryc to mieli tylko kobiety do
    pokrycia. Zbyszek to pijak a Stasiek to zwykly alfons jest. Mi dobrze
    zrobili tak naprawde tylko ci z ul. Jana Pawla. Dach oczywiscie.

    Pozdro.. TK

  • 4. Data: 2009-07-28 00:36:23
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    A kolegą z grubsza chodzi o to, że może byś przynajmniej napisał gdzie
    ten bliźniak stoi...

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 5. Data: 2009-07-28 05:41:15
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    RudeBoy pisze:
    > A kolegą z grubsza chodzi o to, że może byś przynajmniej napisał gdzie
    > ten bliźniak stoi...

    No niestety stary... nie wszyscy w tym kraju są z wawy... a ściślej...
    mniej niż pięć procent populacji, zatem jak chcesz coś konkretnego się
    dowiedzieć, to musisz podać lokalizację, bo hurtowni w naszym kochanym
    kraju od metra i statystycznie co najmniej pięćdziesiąt procent to dobre
    hurtownie, gdzie można negocjować i takie tam, a firm są dziesiątki
    tysięcy i też statystycznie... :-)))
    zatem co?

    Uprawię kryptoreklamę... Panorama firm !!! Dostępna w necie bezpłatnie :-)

    pozdr
    robercik-us

  • 6. Data: 2009-07-28 07:21:23
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 28 Lip, 07:41, robercik-us <r...@p...onet.pl> wrote:

    > Uprawię kryptoreklamę... Panorama firm !!! Dostępna w necie bezpłatnie :-)

    Oł noł - z panoramy firm to kiki korzysta ;-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 7. Data: 2009-07-28 11:53:33
    Od: "rrr." <d...@w...or>

    Użytkownik Ster napisał:
    > czy może ktoś polecić naprawdę dobrą firmę, która kompleksowo sprzeda i
    > zbuduje cały dach w domu bliźniaku ?

    Może Tornad ? Tylko on pewnie sporo weźmie za dojazd. :)

    pzdr.
    rafał

  • 8. Data: 2009-07-28 12:47:16
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    Adam Szendzielorz pisze:

    > Oł noł - z panoramy firm to kiki korzysta ;-)
    > pozdr.

    hahaha :) dobre :)

    --
    RudeBoy Selecta