  • 1. Data: 2009-07-27 12:31:19
    Temat: Jak/czym przykleić płytki?
    Od: "Jacek" <m...@w...pl>

    Wymieniam podłogę w korytarzu i mam dylemat.
    Po zerwaniu starej płyty OSB przyklejonej na lepiku na zimno mam beton
    posmarowany rzeczonym lepikiem. Nie ma szans na jego usunięcie.
    Dałbym teraz na to ok 1,5 cm wylewki samopoziomującej i potem płytki na
    kleju. Czy taka cienka warstwa bedzie odpowiednio trzymać? Ewentualnie jak
    inaczej te płytki połozyć?
    Jacek

  • 2. Data: 2009-07-27 14:03:07
    Temat: Re: Jak/czym przykleić płytki?
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Ja zaciągnąłem dobrze umyty i zagruntowany klej do parkietu Atlasem Plus. Na
    to wylewka wyrównująca ZW-04 (niwelowałem grubość parkietu) a na to klej
    elastyczny do gresu i tak kleiłem gres. 5 lat minęło bez uwag.

    PC

  • 3. Data: 2009-07-28 20:33:22
    Od: "Janusz" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Jacek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Wymieniam podłogę w korytarzu i mam dylemat.
    > Po zerwaniu starej płyty OSB przyklejonej na lepiku na zimno mam beton
    > posmarowany rzeczonym lepikiem. Nie ma szans na jego usunięcie.

    skujesz bez problemu, trochę z tym roboty, ale pozbywasz się badziewia,
    skuwałem u siebie w ub roku, dwa dni we dnie osoby 35m2
    na to samopoziomująca i jest cacy