  • 1. Data: 2009-07-27 07:03:34
    Temat: Jak polaczyc regis z profilem?
    Od: Marcin <m...@o...pl>

    Mam konstrukcje z profili CW-50, UW-50, UD-28, biore regips, przykladam
    do tej konstrukcji, wkrecam wkret TN, przez regips przechodzi, ale w
    profil sie nie kreca, ledwie go zarysowuje.
    Zreszta to nie dziwne, w koncu profil to calkiem gruba stalowa blacha.
    Jak polaczyc regis z profilem?

  • 2. Data: 2009-07-27 08:03:58
    Temat: Re: Jak polaczyc regis z profilem?
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl>

    Uzytkownik "Marcin" <m...@o...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > sie nie kreca, ledwie go zarysowuje.
    > Zreszta to nie dziwne, w koncu profil to calkiem gruba stalowa blacha.

    przycisnac do profila - pewnie ci sie ugina profil, spróbuj wkrecac przy
    wieszaku to sprawdzisz

    --=olo=--

  • 3. Data: 2009-07-27 08:51:34
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

> [...]
    > sie nie kreca, ledwie go zarysowuje.
    > Zreszta to nie dziwne, w koncu profil to calkiem gruba stalowa blacha.

    Nie wiem co to jest wkret TN, ale powinien byc ostry i mi sie wkreca.

    Pozdro.. TK

  • 4. Data: 2009-07-27 09:32:56
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > Uzytkownik "Marcin" <m...@o...pl> napisal w wiadomosci
    >
    > Nie wiem co to jest wkret TN, ale powinien byc ostry i mi sie wkreca.

    Bo Ty wkrętarką pewnie wkręcasz.
    A autor watku zapewne śrubokretem skoro mu się nie wkręca;))
    Albo mało sztywny stelaż ma i profile sprężynują.

    Krzysiek

  • 5. Data: 2009-07-27 10:20:55
    Od: Marcin <m...@o...pl>

    kris wrote:
    > U?ytkownik "Maniek4" <b...@w...pl> napisa? w wiadomo?ci
    >>
    > Bo Ty wkr?tark? pewnie wkr?casz.
    > A autor watku zapewne ?rubokretem skoro mu si? nie wkr?ca;))
    > Albo ma?o sztywny stela? ma i profile spr?ynuj?.

    Tez wierka krecam. W takim razie wydaje mi sie, ze to kwestja
    dostatecznej sztywnosci stelaza

  • 6. Data: 2009-07-27 16:10:19
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 27 Jul 2009 12:20:55 +0200, Marcin napisał(a):

    > Tez wierka krecam. W takim razie wydaje mi sie, ze to kwestja
    > dostatecznej sztywnosci stelaza

    Zawsze można zrobić wiertłem 2mm pilota pod wkręta.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 7. Data: 2009-07-27 19:12:41
    Od: KK <kakr77_skasuj_to_@_o2.pl>

    Adam Płaszczyca pisze:

    > Zawsze można zrobić wiertłem 2mm pilota pod wkręta.

    lub kupić wkręty samowiercące

  • 8. Data: 2009-07-27 20:07:08
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    KK pisze:

    > lub kupić wkręty samowiercące

    Teraz to już musztarda po obiedzie ale.. ja zawsze używam dobrych
    jakościowo profili takich jak Rigips Rigistil lub Ultrasil. Maja one
    perforowaną blachę dzięki czemu wkręty najzwyklejsze TN nie ślizgają się
    po profilu. Kręcenie płyt to już sama przyjemność.

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...