  • 1. Data: 2009-07-27 06:06:39
    Temat: schody z granitu czym kleić ?
    Od: "p...@g...com" <p...@g...com>

    Witam

    Jaki klej kupic do klejenia schodów zewnętrznych z granitu. Cekol-14
    wydaje mi sie przesadą i bardziej przeznaczony do marmurów.

    PZDR JP

  • 2. Data: 2009-07-28 07:31:52
    Temat: Re: schody z granitu czym kleić ?
    Od: Tadek <t...@o...pl>

    p...@g...com pisze:
    > Witam
    >
    > Jaki klej kupic do klejenia schodów zewnętrznych z granitu. Cekol-14
    > wydaje mi sie przesadą i bardziej przeznaczony do marmurów.
    >
    > PZDR JP
    pytanie czy wewnątrz czy na zewnątrz? zewnątrz kleiłem na cement z
    piaskiem, na betoniarkę 150L dawałem 1,5 worka cementu. Do wewnątrz
    użyłbym kleju do płytek atlasa.