  • 1. Data: 2009-07-27 17:27:56
    Temat: Grzejniki lazienkowe drabinki.
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Uszanowanie.

    Szukam grzejnika do lazienki drabinki. Ceny katalogowe jak to ceny
    katalogowe, a Allegro znacznie nizsze. Tyle ze wiekszosc grzejnikow tam
    sprzedawanych trudno identyfikowac z jakas marka.
    Czy ma ktos doswiadczenia z grzejnikami blizej nie znanych marek, jak to sie
    sprawuje, lakier, szczelnosc, chrom i takie tam. Warto to kupic, czy lepiej
    cos dwa razy drozszego ale markowego? Od grzejnika drabinkowego wiele nie
    wymagam, poza suszeniem recznikow, ale dobrze by bylo nie zmieniac co pol
    roku a mam jakies srednie zaufanie do tanich rzeczy.

    Pozdro.. TK

  • 2. Data: 2009-07-27 17:32:09
    Temat: Re: Grzejniki lazienkowe drabinki.
    Od: "T.M.F." <t...@n...mp.pl>

> [...]
    > wymagam, poza suszeniem recznikow, ale dobrze by bylo nie zmieniac co pol
    > roku a mam jakies srednie zaufanie do tanich rzeczy.

    Jakies 4 lata temu kupilem na allegro taki grzejnik, dziala do tej pory
    ok. Pokrycie nic sie nie zmienilo, jak byl nowy to ze srodka sie jakas
    rdza wysypywala, ale przez zamontowaniem przeplukalem i nie bylo
    problemu. To oczywiscie wcale nie znaczy, ze wszystkie grzejniki na
    allegro sa ok.

    http://idom.sourceforge.net/
    Teraz takze forum dyskusyjne
    Zobacz, wyslij uwagi, dolacz do projektu.

  • 3. Data: 2009-07-27 20:22:26
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    T.M.F. wrote:

> [...]
    > jakas rdza wysypywala, ale przez zamontowaniem przeplukalem i nie bylo
    > problemu. To oczywiscie wcale nie znaczy, ze wszystkie grzejniki na

    no i było to 4 lata temu :)

  • 4. Data: 2009-07-27 20:33:37
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 27 Lip, 19:27, "Maniek4" <b...@w...pl> wrote:

> [...]
    > cos dwa razy drozszego ale markowego? Od grzejnika drabinkowego wiele nie

    Kup markowy na allegro - tudziez szukaj na ceneo.pl, nokaut.pl,
    skapiec.pl.

    Ja wlasnie kupilem umywalke z koła, miske z koła, deske z koła i jeden
    zestaw geberitowy podtynkowy na http://instaldom.istore.pl - wysylka
    calosci 100 pln. I tak jestem ok 300 pln do przodu w stosunku do
    lokalnych sklepow / marketow..
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 5. Data: 2009-07-27 22:24:37
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    >Kup markowy na allegro - tudziez szukaj na ceneo.pl, nokaut.pl,
    >skapiec.pl.

    Przede wszystkim dzieki wszystkim za odpowiedz.
    Kolejne pytanie, chodzi mi po glowie taki grzejnik i moze znawcy tematu
    wiedza ktory bedzie bardziej markowy. :-)
    Oczywiscie nie chce wydawac dwa razy tyle za niemal identyczny produkt.

    http://www.allegro.pl/item696104104_grzejnik_lazienk
    owy_orion_940x550_760_w_termix.html
    http://www.allegro.pl/item690405412_enix_grzejnik_la
    zienkowy_quatro_q_612_silber_hit.html

    Pozdro.. TK

  • 6. Data: 2009-07-28 11:51:57
    Od: "rrr." <d...@w...or>

    Użytkownik Maniek4 napisał:
> [...]
    > wiedza ktory bedzie bardziej markowy. :-)
    > Oczywiscie nie chce wydawac dwa razy tyle za niemal identyczny produkt.

    W obecnym mieszkaniu mam grzejnik Enix - niestety dużo brzydszy, zwykła
    biała drabinka. Po 6 latach użytkowania pojawiła się rdza przy
    odpowietrzniku i korku, i spęczniała w ich okolicy emalia.

    pozdrawiam
    rafał

  • 7. Data: 2009-07-28 12:48:38
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    rrr. pisze:

    > W obecnym mieszkaniu mam grzejnik Enix - niestety dużo brzydszy, zwykła
    > biała drabinka. Po 6 latach użytkowania pojawiła się rdza przy
    > odpowietrzniku i korku, i spęczniała w ich okolicy emalia.

    Enix u moich rodziców po ok 5 latach dokładnie te same objawy w tych
    samych miejscach.

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 8. Data: 2009-07-28 18:50:23
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "RudeBoy" <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl> napisał w wiadomości

    > Enix u moich rodziców po ok 5 latach dokładnie te same objawy w tych
    > samych miejscach.

    Dziekuje Panowie za cenne uwagi. Enix kreowany jest raczej na dobra firme,
    niby cena by na to wskazywala. :-)
    Wybralem InstalProjekt, podobny wzor za polowe nizsza cene. Wasze posty
    utwierdzily mnie, ze dokonalem chyba wlasciwego wyboru. Przy najmniej jak
    pojawia sie podobne objawy to nie bede narzekal ze kupilem dwa razy drozej
    jak moglem. :-)

    Pozdro.. TK

  • 9. Data: 2009-07-28 19:23:18
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    Maniek4 pisze:

> [...]
    > pojawia sie podobne objawy to nie bede narzekal ze kupilem dwa razy drozej

    Ja na razie jeszcze nie kupiłem grzejników ale zrobię tak samo jak Ty.
    Zresztą upatrzyłem dokładnie to samo na allegro. Muszę się tylko upewnić
    czy można je podłączać na z jednej strony a z drugiej zamontować grzałkę el.

  • 10. Data: 2009-07-28 21:46:16
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    RudeBoy wrote:

> [...]
    > Zresztą upatrzyłem dokładnie to samo na allegro. Muszę się tylko
    > upewnić czy można je podłączać na z jednej strony a z drugiej

    male grzejniki zasila sie z dołu, grzałkę daje sie przez trójnik.

    UWAGA:

    wszelkie grzejniki łazienkowe trzeba kupić przed wykonaniem instalacji i
    zrobić podejścia pod nie