  • 1. Data: 2009-07-27 19:47:18
    Temat: Zmiana pokrycia dachowego
    Od: "jarek" <s...@o...pl>

    Witam Grupe :)

    Musze wymienic pokrycie dachowe na wiekowym budynku krytym papa. Mam
    koncepcje pokrycia blachodachowka. Wygrzebalem, ze trzeba zglosic i po
    miesiacu bez reakcji mozna dzialac, ewentualnie ze zgloszeniem zalaczyc
    ekspertyze, ze wiezba jest w dobrym stanie i przyjmie nowe pokrycie. Prosze
    o wypowiedz praktykow i ludzi bieglych prawniczo jakie regulacje prawne tym
    steruja bo mam wyjatkowo upierdliwych urzednikow i chce sie mozliwie dobrze
    przygotowac na starcie ;)

    Pozdrawiam, z gory dziekujac
    Jarek

  • 2. Data: 2009-07-28 06:56:51
    Temat: Re: Zmiana pokrycia dachowego
    Od: "Quent" <x...@x...com>

> [...]
    > prawne tym steruja bo mam wyjatkowo upierdliwych urzednikow i chce sie
    > mozliwie dobrze przygotowac na starcie ;)

    Urzednik upierdliwy ale wszelkich informacji dot. Twojego przypadku udzielic
    musi.
    IMO najlepiej wlasnie dowiedziec sie od nich.

    Pozdr.

  • 3. Data: 2009-07-28 07:46:44
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Użytkownik "jarek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > steruja bo mam wyjatkowo upierdliwych urzednikow i chce sie mozliwie dobrze

    Wpisz w google - "ustawa prawo budowlane"

  • 4. Data: 2009-07-29 05:08:38
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    jarek napisał(a):

    > koncepcje pokrycia blachodachowka. Wygrzebalem, ze trzeba zglosic i po
    > miesiacu bez reakcji mozna dzialac, ewentualnie ze zgloszeniem zalaczyc
    > ekspertyze, ze wiezba jest w dobrym stanie i przyjmie nowe pokrycie.

    IMHO prawidłowo. Ja zgłaszałem "wymianę pokrycia z .... na .... bez modyfikacji
    elementów konstrukcyjnych". Bez żadnych ekspertyz. Poszło.

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP