eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieFotowoltaika w pułapce. Wytwórców czekają masowe wyłączenia z sieci › Re: Fotowoltaika w pułapce. Wytwórców czekają masowe wyłączenia z sieci
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Thu, 23 Sep 2021 13:45:09 -0700 (PDT)
    <sifk29$s3m$1@dont-email.me> <614b5fcf$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    <614b79e7$0$560$65785112@news.neostrada.pl> <sig0kt$s2u$1@dont-email.me>
    <5...@g...com>
    <sig4vh$r46$1@dont-email.me>
    <3...@g...com>
    <sihipo$i8$1@dont-email.me>
    <d...@g...com>
    <o...@l...harvard.local>
    <b...@g...com>
    <sii9sv$4a2$1@dont-email.me>
    <7...@g...com>
    <siiatm$cb2$1@dont-email.me>
    <5...@g...com>
    <siigcq$ltk$1@dont-email.me>
    <8...@g...com>
    Subject: Re: Fotowoltaika w pułapce. Wytwórców czekają masowe wyłączenia z
    sieci
    From: a a <m...@g...com>

    On Thursday, 23 September 2021 at 21:14:22 UTC+2, 4...@g...com wrote:
> [...]
    sinus ale "same górki sinusów składowych" ;)

    > Falownik żeby dostarczył moc do sieci musi wymuszać na sieci wzrost częstotliwości.
    Musi wytwarzać sinusoidę wcześniej niż jest w sieci. Oczywiście jakiś mały falownik o
    mocy liczonej w pojedynczych kilowatach nie jest w stanie zmienić częstotliwości. Ale
    chce i na ile chce to zrobić jest miarą tego ile mocy może dostarczyć do sieci.
    pokaż to na jakiejś animacji, symulatorze, bo to ciekawe