  • Data: 2015-03-04 12:52:37
    Temat: Re: Fuga biała
    Od: adam <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-03-03 o 21:14, Krycha pisze:

    > A czym należy zaimpregnować?

    Używałem Fila FugaProof Impregnat do fug
    Nie jest tani, ale podobno dobry, a miałem ok. pół kilometra m fug, więc
    chciałem to zrobić raz i koniec. Potworna robota, więcej bym się nie
    zdecydował na jasne fugi.
    Ten impregnat chyba dobry, mieszkamy blisko półtora roku i nic.
    Ciekawostka taka - po dwu dniach chciałem ponownie zaimpregnować
    newralgiczne miejsca, ale nie dało się. Fuga przyjmowała z wyraźnym
    oporem kolejną warstwę, a często wręcz impregnat wyskakiwał w powietrze,
    jakby go ktoś od spodu wydmuchnął.