  • Data: 2011-01-02 20:33:38
    Temat: Re: Fwd: Re: Hydrofor czy pompa g?ebinowa ?
    Od: "Jarek P." <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:ifposm$s08$1@inews.gazeta.pl...

    > Wyczytałem ze tanie pompy głębinowe dają naprawdę małe ciśnienie (nawet
    > poniżej 1atm) i tak naprawdę mają nędzną wydajność (z 20l/minutę) ...
    > Oczywiście są pompy dużo lepsze ale i wtedy ceny bardzo szybko także
    > rośnie :(

    jakaś bzdura. Być może autorowi chodziło o "bardzo tanie" pompy typu
    popularnych membranówek za 90PLN, jednak to nie są pompy głębinowe, poza tym
    one do studni fi100 i tak się nie zmieszczą.

    Co do wydajności to już trudno mi dyskutować, pompa pracująca w studni moich
    rodziców była tania, a zbiornik 150l napełnia piorunem, nie wiem jednak, jak
    wypadłaby w porównaniu z zasysającą.

    J.