  • 101. Data: 2010-03-23 17:08:06
    Temat: Re: Głosowanie na Maskotkę Roku 2010-wyniki głosowania
    Od: "Jerzy Wierzchnicki" <jerzywierzchnicki@NO_SPAMpoczta.onet.pl>

    Użytkownik "Michal Misiurewicz" napisał:

    > Inni też lubią:
    > http://www.thorlinks.com/mediaview/9394/Drunk_Worker

    Zawzięty, nawet podczas trzęsienia ziemi kosi ;-P

    --
    Jerzy Wierzchnicki

  • 102. Data: 2010-03-23 18:55:36
    Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl>

    Michal Misiurewicz pisze:

    > http://www.thorlinks.com/mediaview/9394/Drunk_Worker

    :-) :-) :-)
    Napalonych na taką pracę na działce widziałam sporo.
    Tylko stateczniej się na nogach trzymali.
    Kiedyś słyszałam rozmowę dwóch uprzątających skoszoną trawę:
    1-W Kanadzie to mają taką trawę , że nawet w zimie rośnie
    2- To nie wystarczy ci koszenie latem ?

    Pozdrawiam, Barbara

  • 103. Data: 2010-03-23 22:34:00
    Od: "Krycha" <k...@p...onet.pl>

    wiadomości news:4ba8ba69$0$31006$9a6e19ea@unlimited.newshosting
    .com...

    > Inni też lubią:
    > http://www.thorlinks.com/mediaview/9394/Drunk_Worker
    > :-)

    Dobrze, że "ten o miękkich" nie skosił winnicy, nie byłoby co nastawić w
    butlach na kolejny sezon. :-)

    Krycha.