  • Data: 2019-04-01 13:58:27
    Temat: Re: Gniazdo poczwórne podtynkowe
    Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 1.04.2019 13:10, viktorius pisze:

    > A opisu problemu wynika, że puszka 60mm, kafelki już są. Otwornicą 80mm nie da
    > rady. Raz, że odciąłbyś kabel zasilający, dwa że nie utrzymasz wiertarki.
    > Otwornica nie będzie miała prowadzenia, bo w miejscu gdzie ma się wwiercać pilot
    > (wiertło), masz dziurę. Powiększyć taką puszkę z 60 na 80mm można chyba tylko
    > "tradycyjnie", młotek i dłuto. Ale nei za mocno, żeby pajączków nie porobić na
    > sąsiednich kafelkach.

    Da się bez prowadzenia - trza tylko parę w ręcach mieć ;) Wierciłem tak kiedyś
    z konieczności, to wiem. Należy tylko o coś się stabilnie oprzeć, łokcie przy
    sobie i do kafelków podchodzić z już pracującą wiertarką - bardzo, bardzo powoli.
    Kabla się nie przetnie, gdyż chodzi tylko o przewiercenie się przez glazurę
    a resztę wydłubujemy już po kawałeczku małym majzlem.