  • 1. Data: 2019-03-31 21:44:53
    Temat: Gniazdo poczwórne podtynkowe
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Koleżanka Małżonka zażyczyła sobie poczwórne gniazdo w jednym miejscu na
    ścianie. Problem w tym, że ściana jest wykafelkowana a puszka jest
    zwykła fi 60 mm.
    Czy istnieje gniazdo poczwórne, które wejdzie do małej puszki?
    Może być bez bolca i na wszystkie 4 wtyczki małe płaskie.
    Największe, jakie znajduję to takie:
    https://www.egniazdka.pl/gniazdo-potrojne-euro-impre
    sja-gp-3ym-p-868.html
    niestety ma o jedną parę dziurek za mało.
    Jacek

  • 2. Data: 2019-03-31 22:02:05
    Temat: Re: Gniazdo poczwórne podtynkowe
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2019-03-31 o 21:44, Jacek pisze:

> [...]
    > https://www.egniazdka.pl/gniazdo-potrojne-euro-impre
    sja-gp-3ym-p-868.html
    > niestety ma o jedną parę dziurek za mało.

    Osobiście nie widziałem, ale może takie cudo Was zadowoli?
    https://epstryk.pl/product-pol-31526-Rozgaleznik-zlo
    dziejka-4-krotna-na-plaska-wtyczke-Elgotech.html

  • 3. Data: 2019-04-01 07:54:48
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 31.03.2019 o 22:02, nadir pisze:

    > Osobiście nie widziałem, ale może takie cudo Was zadowoli?
    Cała sprawa wzięła się stąd, że bardzo podobne cudo włożone w obecne
    podwójne gniazdko bardzo drażni doznania estetyczna Koleżanki Małżonki ;-)
    Jacek

  • 4. Data: 2019-04-01 08:44:37
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 1 kwietnia 2019 07:54:50 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:

    > Cała sprawa wzięła się stąd, że bardzo podobne cudo włożone w obecne
    > podwójne gniazdko bardzo drażni doznania estetyczna Koleżanki Małżonki ;-)
    To pożycz lub zainwestuj kilkanaście zł i kup otwornicę do glazury, nawierć otwór,
    zamontuj druga puszkę, ramkę, dwa podwójne gniazda i będzie git. Roboty na maks
    godzinkę

  • 5. Data: 2019-04-01 08:59:03
    Od: e...@g...com

    Przy okazji cos polska i roboty będzie na kilka dni

  • 6. Data: 2019-04-01 09:11:53
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 1 kwietnia 2019 08:59:05 UTC+2 użytkownik e...@g...com
    napisał:
    > Przy okazji cos polska i roboty będzie na kilka dni

    Cóż więc proponujesz?

  • 7. Data: 2019-04-01 10:03:58
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 31.03.2019 21:44, Jacek pisze:

    > Czy istnieje gniazdo poczwórne, które wejdzie do małej puszki?

    Istnieje, w OBI. Nazywa się tam "gniazdo podtynkowe okrągłe
    4x2P+Z białe" i kosztuje 11,99 zł.

  • 8. Data: 2019-04-01 10:23:13
    Od: Agent0700 <k...@w...pl>

    > podwójne gniazdko bardzo drażni doznania estetyczna Koleżanki Małżonki ;-)
    > Jacek

    Się bierze królewnę to trzeba usługiwać
    Też Jacek

  • 9. Data: 2019-04-01 10:33:50
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-04-01 o 10:03, collie pisze:

    > Istnieje, w OBI. Nazywa się tam "gniazdo podtynkowe okrągłe
    > 4x2P+Z białe" i kosztuje 11,99 zł.

    Ale trza dziurę powiększyć do 80 mm.

    Robert

  • 10. Data: 2019-04-01 11:23:46
    Od: e...@g...com

    "Cóż więc proponujesz"
    Jak nie można zastąpić sztuka za sztukę to koleżanką zony musi to co jest polubić.