  • 1. Data: 2019-03-31 08:46:25
    Temat: Re: Gres 120x60 cm ile za położenie?
    Od: l...@g...com

    Szczerze dniówka 120 złoty ja pierdole co za barany tutaj są ja łazienkę samą robię
    dwa razy drożej niż jak mam do zrobienia łazienkę razem z mieszkaniem to chyba
    logiczne debile

  • 2. Data: 2019-03-31 10:01:07
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu niedziela, 31 marca 2019 08:46:26 UTC+2 użytkownik l...@g...com
    napisał:
    > Szczerze dniówka 120 złoty ja pierdole co za barany tutaj są ja łazienkę samą
    > robię dwa razy drożej niż jak mam do zrobienia łazienkę razem z mieszkaniem to
    > chyba logiczne debile

    Zauważ drogi imbecylu że dyskusja jest z roku 2007 :]

    L.

  • 3. Data: 2019-04-01 08:40:42
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 31 marca 2019 10:01:09 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:

    > Zauważ drogi imbecylu że dyskusja jest z roku 2007 :]
    Pewnie dureń nawet Twoje odpowiedzi nie przeczyta
    To tzw jednopostowiec, mama z Neostrady na weekend pozwoliła skorzystać to
    skorzystał.