  • 11. Data: 2019-04-01 12:00:58
    Temat: Re: Gniazdo poczwórne podtynkowe
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 1.04.2019 10:33, Robert Wańkowski pisze:

    > Ale trza dziurę powiększyć do 80 mm.

    Nie trzeba mówić trza, trza mówić trzeba ;)
    A do "gniazda podtynkowego okrągłego 4x2P+Z białego"
    kupujemy w Obi do kompletu "diamentową otwornicę
    83 mm" i koleżanka małżonka będzie zadowolona
    z użycia otworu większego, ale jednego.

  • 12. Data: 2019-04-01 12:17:44
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 1 kwietnia 2019 10:33:50 UTC+2 użytkownik Robert Wańkowski
    napisał:

    > Ale trza dziurę powiększyć do 80 mm.

    A skąd wiesz?
    Mocowałem jakiś czas temu podobne gniazdo ale potrójne i wlazło w standardowa puszkę
    elektryczną.

  • 13. Data: 2019-04-01 13:10:33
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    W dniu 2019-04-01 o 12:00, collie pisze:

> [...]
    > kupujemy w Obi do kompletu "diamentową otwornicę
    > 83 mm" i koleżanka małżonka będzie zadowolona

    A opisu problemu wynika, że puszka 60mm, kafelki już są. Otwornicą 80mm
    nie da rady. Raz, że odciąłbyś kabel zasilający, dwa że nie utrzymasz
    wiertarki. Otwornica nie będzie miała prowadzenia, bo w miejscu gdzie ma
    się wwiercać pilot (wiertło), masz dziurę. Powiększyć taką puszkę z 60
    na 80mm można chyba tylko "tradycyjnie", młotek i dłuto. Ale nei za
    mocno, żeby pajączków nie porobić na sąsiednich kafelkach.

    Gniazdko x3 to chyba max. Z drugiej strony, 4 kable na raz podłączone w
    łazience?
    Ile tych suszarek do włosów i prostownic ma i używa jednocześnie żona Jacka?

    --
    viktorius

  • 14. Data: 2019-04-01 13:58:27
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 1.04.2019 13:10, viktorius pisze:

> [...]
    > "tradycyjnie", młotek i dłuto. Ale nei za mocno, żeby pajączków nie porobić na

    Da się bez prowadzenia - trza tylko parę w ręcach mieć ;) Wierciłem tak kiedyś
    z konieczności, to wiem. Należy tylko o coś się stabilnie oprzeć, łokcie przy
    sobie i do kafelków podchodzić z już pracującą wiertarką - bardzo, bardzo powoli.
    Kabla się nie przetnie, gdyż chodzi tylko o przewiercenie się przez glazurę
    a resztę wydłubujemy już po kawałeczku małym majzlem.

  • 15. Data: 2019-04-01 14:10:55
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    W dniu 2019-04-01 o 13:58, collie pisze:

> [...]
    > Kabla się nie przetnie, gdyż chodzi tylko o przewiercenie się przez glazurę
    > a resztę wydłubujemy już po kawałeczku małym majzlem.

    Zabawa w sapera, bo jak raz nie utrzymasz, to piękne kółka masz dookoła
    i nie ma takiej maskownicy, która by to przykryła :/

    --
    viktorius

  • 16. Data: 2019-04-01 14:20:03
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 1 kwietnia 2019 13:10:34 UTC+2 użytkownik viktorius napisał:

    > Otwornica nie będzie miała prowadzenia, bo w miejscu gdzie ma
    > się wwiercać pilot (wiertło), masz dziurę.

    To pilot odpowiednio dłuższy założyć można
    Spokojnie zresztą da się bez pilota tylko wprawa potrzebna. Collie to niżej opisał.
    Ale jak już będzie otwornica to dowiercić z boku/z góry otwór na drugie gniazdko
    problemem nie będzie.

    > Gniazdko x3 to chyba max. Z drugiej strony, 4 kable na raz podłączone w
    > łazience?
    > Ile tych suszarek do włosów i prostownic ma i używa jednocześnie żona Jacka?

    A skąd wiesz że o łazienkę chodzi?

  • 17. Data: 2019-04-01 14:25:59
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Monday, April 1, 2019 at 2:20:05 PM UTC+2, Kris wrote:

    > To pilot odpowiednio dłuższy założyć można

    dokladnie, mozna jeszcze cos wsadzic w puszke, np. kawalek drewna w ktory wejdzie
    standardowy pilot

  • 18. Data: 2019-04-01 15:12:47
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    W dniu 2019-04-01 o 14:20, Kris pisze:

    > A skąd wiesz że o łazienkę chodzi?

    Autorowi postu nie zależy na choć jednym gniazdku z uziemieniem. W
    kuchni większość urządzeń ma wtyczki z uziemieniem, blokowałby sobie
    możliwość podpięcia nawet jednego takiego urządzenia.
    Skoro może być poczwórne na płaskie wtyczki, to w łazience są golarki,
    prostownice, suszarki, ładowarki do szczoteczek, wszystko na wtyczki
    płaskie. Taka moja dedukcja, może koślawa, ale to niech Jacek się
    wypowie gdzie te gniazdko chce.

    --
    viktorius

  • 19. Data: 2019-04-01 15:41:37
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 1 kwietnia 2019 15:12:48 UTC+2 użytkownik viktorius napisał:

    > Skoro może być poczwórne na płaskie wtyczki, to w łazience są golarki,
    > prostownice, suszarki, ładowarki do szczoteczek, wszystko na wtyczki
    > płaskie.
    A w kuchni miksery, blendery, młynki do kawe- wszystkie na wtyczki płaskie;)

    >Taka moja dedukcja, może koślawa, ale to niech Jacek się
    > wypowie gdzie te gniazdko chce.
    Możesz miec rację
    Możesz nie mieć racji;)

  • 20. Data: 2019-04-01 15:59:36
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    W dniu 2019-04-01 o 15:41, Kris pisze:

    > A w kuchni miksery, blendery, młynki do kawe- wszystkie na wtyczki płaskie;)

    Tak, nie zaprzeczę.
    Ale mając gniazdko tylko na wtyczki płaskie, czajnika elektrycznego,
    kuchenki mikrofalowej, tostera czy frytkownicy w ogóle nie podłączysz.
    Tak więc posiadanie takiego gniazdka w kuchni uważam za strzał w kolano.

    Niby po 50%, ale moja połowa większa ;)

    --
    viktorius