    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Thu, 28 May 2020 12:06:44 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Gres 120x60 cm ile za położenie?
    From: Kadar <o...@g...com>

    > Teraz jak jedziesz do mechanika z autem to albo masz to gdzieś jak
    > naprawi albo gapisz mu się na ręce.

    Widzisz Kiki i dlatego jesteś tu dla mnie rodzynkiem. Bo ja tak nie potrafię. Jak
    oddaję do fachowca to (głupio robię) zakładam, że zna się na tym i wie co robi i się
    nie wtrącam. Podziwiam cię za takie rzeczy. Kiedyś oddałem samochód nie do
    autoryzowanego tylko do okolicznego tzw. serwisu. Nie pamiętam ale jakaś duperela
    dlatego zaryzykowałem. Kiedy odbierałem aż pot zimny mnie obleciał bo okazało się, że
    nie wiele brakowało a uszkodzili by skrzynie biegów. W moim samochodzie jest automat
    i nie drążek tylko pokrętło, które wysuwa się po uruchomieniu a chowa gdy wyłącza się
    silnik. Można jeszcze ręcznie ale wyłącznik mechanizmu jest dobrze schowany. Nie
    znaleźli go za to wybierak był pięknie wyciągnięty (szczęście, że nie wyrwany).
    Tak się kończą moje przygody z fachowcami.
    K.