  • Data: 2015-06-22 12:55:15
    Temat: Re: Gres na taras
    Od: w...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Dzięki za odpowiedzi.
    Ostatecznie wybrałem opcję zakupu profili aluminiowych L 10mm (anodowane). Dlaczego:
    1) najtańsza z opcji
    2) ten profil będzie tylko wstawką zasłaniającą czoło płytki, więc zakładam, że
    dobry elastyczny klej (którym kleję płytki i listwy) oraz silikon pomiędzy płytką a
    profilem zminimalizują pęknięcia

    Dodam, że jeszcze znalazłem 3 w miarę sensowne rozwiązania (jedno drogie, drugie
    inowatorskie ;) ):
    a) można zakupić sam kapinos ceramiczny. Z tym że drogi (z 30zł za sztukę długości
    33cm, a po drugie ten kapinos się przykleja z boku schodka (niejako jest fragmentem
    podstopnicy). Widziałem takie rozwiązanie, ale w środku domu.
    b) zastanawiałem się nad połączeniem gresu i kostki - to znaczy - taras wyłożyć
    gresem, a stopnie wykonać z kostki i krawężników. Zapewne inowatorskie rozwiązanie ;)
    ale można by to jakoś wkomponować w istniejącą kostkę położoną na działce
    c) taras i stopnice układamy gresem, a podstopnice takim samym tynkiem jak
    fundament. Też widziałem u kogoś takie rozwiązanie.

    pzdr
    Bogdan