eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieGrzanie gazem droższe niż prąd w taniej taryfie? › Re: Grzanie gazem droższe niż prąd w taniej taryfie?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !2.eu.feeder.erje.net!border1.nntp.ams1.giganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed
    .neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.
    neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Grzanie gazem droższe niż prąd w taniej taryfie?
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Sender: Myjk <>
    Reply-To: m...@n...op.pl
    Organization: MAD
    References: <d...@g...com>
    <59671fd4$0$650$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    <ok7c37$li4$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <1...@g...com>
    <ok8k41$3vv$1@node2.news.atman.pl> <f9ltmoyjzxyx$.dlg@myjk.org>
    <5968b0b7$0$5144$65785112@news.neostrada.pl>
    <19y390sf7x7ak$.dlg@myjk.org>
    <5968bd82$0$5145$65785112@news.neostrada.pl>
    <okaicj$ev1$2@news.icm.edu.pl> <10m6zmm1souk4$.dlg@myjk.org>
    <5968db6e$0$15203$65785112@news.neostrada.pl>
    <nzwlujjndvtv$.dlg@myjk.org> <okkia2$7r8$2@news.icm.edu.pl>
    <rm0d7f1d5uoe$.dlg@myjk.org> <okkm40$7r8$6@news.icm.edu.pl>
    Date: Tue, 18 Jul 2017 13:59:29 +0200
    Message-ID: <1...@m...org>
    Lines: 39
    NNTP-Posting-Host: 83.28.253.69
    X-Trace: 1500379168 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15203 83.28.253.69:33709
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:531047
    [ ukryj nagłówki ]

    Tue, 18 Jul 2017 11:58:24 +0200, Kżyho

    > Widzisz, tylko, że akurat nie trafiłeś, bo ja lubię stare auta, dla
    > niektórych tu wręcz bardzo stare.

    Stare są często bardziej cenne niż nowe. Ja mam auto 8 lat, zrobiłem 180
    tys., bez naprawy. W silniku tylko podkładki pod wtryskami wymieniałem i
    EGR czyściłem. Z innych, sypnął się zacisk i łożyska. Z eksploatacji to
    tylko wymiana klocków, oleju i lanie paliwa. I przeczę tym samym, że nowe
    samochody z turbinami, wtryskami i inną elektroniką padają przy 120 tys.
    km. I nie, nie jeżdżę jak kapelusz. :P

    > I tak, co jakiś czas coś się zepsuje,
    > ale o ironio z tego co widzę w otoczeniu, wcale nie psuje się częściej
    > niż te dużo nowsze super cacuszka, za to naprawa kosztuje mnie frytki w
    > porównaniu z nowymi autami.

    Najpierw ironia, potem ogólniki -- samochód jak samochód, rzecz czysto
    mechaniczna. Stary czy nowy, prawdopodobieństwo że coś się zesra jest
    zbliżone, podobnie jak naprawy (chyba, że ktoś do autoryzowanych koniecznie
    musi jeździć -- wtedy stary czy nowy też się płaci jak za zboże).

    Gloryfikujesz stare auta tylko dlatego, że je ewidentnie LUBISZ. Do nowych
    jesteś zwyczajnie uprzedzony, co widać na pierwszy rzut oka. :P Proste.

    > Co więcej, część rzeczy jestem nawet w stanie sam naprawić, jakbym
    > chciał, bo nie potrzebuję do tego tryliona specjalistycznych komputerów
    > i innych wymyślnych aparatur.

    Znowu lecisz po bandzie. Potrzebny jest JEDEN komputer a nie trylion, poza
    tym żadnych specjalistycznych aparatur nie potrzeba. Ja np. sam inspekcję
    olejową kasuję, kawałkiem druta wetkniętego pod maską, a potrafię też i
    serwisowe wypalanie DPFu oraz kalibrację wtrysków załączyć bez kompa a tym
    samym drutem. :P VWG to już w ogóle prosta sprawa, bo ELM i softu na
    pęczki.

    --
    Pozdor
    Myjk

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1