  • 21. Data: 2010-05-04 11:40:59
    Temat: Re: Grzyb na suficie w łazience - przesłanki.
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 04 May 2010 13:38:03 +0200, Panslavista napisał(a):

    > Za dużo mówisz o związku Twoim, a dziecko - jak popadnie... ;-))

    Nie mam jeszcze wnuków, w dzieci mam dorosłe. Każdej inteligentnej kobiecie
    wmawiasz swoje dziecko? - poniekąd miłe to jest ;-)

  • 22. Data: 2010-05-04 11:42:17
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 4 May 2010 13:40:03 +0200, Ikselka napisał(a):

> [...]
    > (wymagana jest zgoda na wszelkie indywidualne zmiany powodujące zmiany w
    > sposobie funkcjonowania budynku lub jego elementów), a jeśli nie było, to
    > dlaczego wykonano instalację. Bo niby dlaczego wystąpił grzyb? Czyżby
    > projektant nie przewidział takiego następstwa w wyniku indywidualnych
    > dzialań lokatorów? A skoro nie przewidzial, to kogo obciążyć kosztami
    > remontu łazienki (skuwanie tynków, odgrzybianie, malowanie, przeróbka
    > wentylacji, koszty energetyczne wentylacji wymuszonej rozciągające się
    > finansowo na całą przyszłość)? Tak ewentualnie, oczywiście, ale nalezy

    ...bo ich łazienka jest nowa, ma nieco ponad rok, a tu remont ni z gruszki,
    ni z pietruszki. I ile razy tak jeszcze?

  • 23. Data: 2010-05-04 11:42:34
    Od: Panslavista <p...@i...pl>

    Ikselka wrote:

    Przewlekły proces (dochód dla parchaczy) vs. zakup wemntylatora za 20pln.

  • 24. Data: 2010-05-04 11:47:42
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 04 May 2010 13:42:34 +0200, Panslavista napisał(a):

    > Ikselka wrote:
    >
    > Przewlekły proces (dochód dla parchaczy) vs. zakup wemntylatora za 20pln.

    Skuwanie tynków, odgrzybianie, malowanie, wymiana płytek z powodu uszkodzeń
    przy skuwaniu tynku, plus energia elektryczna na wentylator na najbliższe
    iks lat... To sa łącznie bardzo duże koszty, bo ktoś nie przewidział, a
    ktoś sobie założył saunę czy ogrzewanie podłogowe. Widać, że remonty Cię
    nic nie kosztują, więc nie masz pojęcia o czym mówię - mieszkasz w szkole i
    szkoła/gmina remontuje mieszkania.

  • 25. Data: 2010-05-04 11:52:45
    Od: Panslavista <p...@i...pl>

    Ikselka wrote:

    > Nie mam jeszcze wnuków, w dzieci mam dorosłe. Każdej inteligentnej
    > kobiecie wmawiasz swoje dziecko? - poniekąd miłe to jest ;-)

    Nie z każdą JE planowałem, a co za tym robiłem - musiała być KIMŚ.

  • 26. Data: 2010-05-04 11:54:24
    Od: Panslavista <p...@i...pl>

    Ikselka wrote:

> [...]
    > że remonty Cię nic nie kosztują, więc nie masz pojęcia o czym mówię -
    > mieszkasz w szkole i szkoła/gmina remontuje mieszkania.

    Tak było 30 lat temu, teraz SAM WSZYSTKO MUSZĘ ZROBIĆ I CO ZA TYM IDZIE -
    SFINANSOWAĆ.

  • 27. Data: 2010-05-04 11:55:58
    Od: Panslavista <p...@i...pl>

    Ikselka wrote:

    Myślę, że to jest szukanie odpowiedzialnego za stan jego (jej) indolecji.

  • 28. Data: 2010-05-04 11:58:21
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 04 May 2010 13:54:24 +0200, Panslavista napisał(a):

    > Tak było 30 lat temu, teraz SAM WSZYSTKO MUSZĘ ZROBIĆ I CO ZA TYM IDZIE -
    > SFINANSOWAĆ.

    Nawet kiedy z winy szkoły np leje Ci się po ścianie? - nie sądzę.

  • 29. Data: 2010-05-04 12:53:11
    Od: Dawid <m...@n...pl>

    Ikselka pisze:

> [...]
    > wentylacji, koszty energetyczne wentylacji wymuszonej rozciągające się
    > finansowo na całą przyszłość)? Tak ewentualnie, oczywiście, ale nalezy

    SAMI SWOI, za wszystko winny ten za płotem.
    Taki sąsiad ja ty, to wieczne utrapienie.
    Masz syf w swojej budzie, a winisz porządnych ludzi.

  • 30. Data: 2010-05-04 13:10:08
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 04 May 2010 14:53:11 +0200, Dawid napisał(a):

    > SAMI SWOI, za wszystko winny ten za płotem.
    > Taki sąsiad ja ty, to wieczne utrapienie.
    > Masz syf w swojej budzie,

    Ty nie masz, bo sie nie myjesz i masz sucho.

    > a winisz porządnych ludzi.

    Naucz się czytać może, co? Koniec dyskusji.