  • 1. Data: 2010-11-02 08:44:12
    Temat: Gwarancja na kosiarke NAC
    Od: "Oreali" <A...@w...pl>

    Pare miesiecy temu kupilem w Makro Cash and Carry kosiarke firmy NAC.
    Kosiarka dzialala pare miesiecy bez zarzutu ale pare tygodni temu silnik
    zaczal dziwnie pracowac tzn. bylo falowanie obrotow.
    Dzisiaj juz nie dalo sie odpalic kosiarki.
    Mam pytanie. Czy mam odwiezc kosiarke do makro, mam odwiezc kosiarke do
    Raszyna (tu jest producent/tu mi najblizej), a moze w mysl prawa zamawiam
    kuriera i on odwozi kosiarke do serwisu i potem mi przywozi - wszystko na
    koszt producenta/serwisu?
    Macie jakies doswiadczenia z ta marka?

  • 2. Data: 2010-11-03 08:58:32
    Temat: Re: Gwarancja na kosiarke NAC
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    zastanawiam sie czy troll czy ty powaznie...

    a co masz napisane na karcie gwarancyjnej?
    jak chcesz realizowac gwarancje to rob wg karty gwarancyjnej.
    nigdize w prawie nie jest napisane ze kurier ma ja od ciebie odebrac

    jak rekojmia to skontaktuj sie ze sprzedawcą zanim wyslesz.

  • 3. Data: 2010-11-06 22:13:55
    Od: "pawelj" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Oreali" <A...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kuriera i on odwozi kosiarke do serwisu i potem mi przywozi - wszystko na
    Z tą marką to średnie. Ale z gwaranctami różnymi niemałe.
    Najprostsze rozwiązanie to zadzwonić do sklepu w którym się kupiło i zapytać
    co trzeba a co można.
    Dla nieco bardziej rozgarniętych konsumentów na karcie gwarancyjnej produktu
    jest informacja co i gdzie wysyłać, lub numer telefonu do serwisu
    centralnego. Jak pod ten numer się zadzwoni to się człowiek dowie
    wszystkiego nawet numeru telefonu do najbliższego kuriera.

    --
    PawełJ

  • 4. Data: 2010-11-07 15:00:32
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2010-11-06 23:13, pawelj wrote:
> [...]
    > serwisu centralnego. Jak pod ten numer się zadzwoni to się człowiek
    > dowie wszystkiego nawet numeru telefonu do najbliższego kuriera.

    Czepiasz się! Dopiero jak wszystko inne zawiedzie to należy przeczytać w
    dokumentacji (albo karcie gwarancyjnej) ;-)

    Piotrek