eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieHahaha !! "Elektrykiem" na wakacje w Chorwacji. 2800 kilometrów, 30 ładowań...- Tydzień ladowania 4323 views Subscribe › Re: Hahaha !! "Elektrykiem" na wakacje w Chorwacji. 2800 kilometrów, 30 ładowań...- Tydzień ladowania 4323 views Subscribe
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Wed, 30 Aug 2023 21:07:03 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Hahaha !! "Elektrykiem" na wakacje w Chorwacji. 2800 kilometrów, 30
    ładowań...- Tydzień ladowania 4323 views Subscribe
    From: "ptoki (ptoki)" <s...@g...com>

    On Wednesday, August 30, 2023 at 3:22:50 p.m. UTC-5, a a wrote:
    Tydzień ladowania

    m-na-wakacje-w-chorwacji-2800-kilometrow-30-ladowan/
    rtt9q39,07640b54

    Niemczech. W ciągu ostatnich trzech tygodni przeprowadziłem ostateczny test
    wytrzymałości w odniesieniu do infrastruktury ładowania. 2800 km przez Europę -- w
    samym środku szczytu sezonu wakacyjnego. Wynik: nie było żadnych problemów."

    generalnego za taki duzy postep w dziedzinie elektromobilnosci. Ten przełomowy rok
    był bardzo wazny i udalo sie pokonac prawie wszystkie przeciwnosci szczegolnie ze
    prawie wcale nie padało.

    czas spedzony na ladowaniu to jak szukanie siana dla konia.
    smakuje dobrze z cukrem sie te auta przyjmuja.

    bardzo zgnite, jakas uszczelka sie nieco poci, pare przegubow do wymiany, hamulce sie
    nieco koncza.
    sie chce bez przegladu ale sprzedac tylko jak przeswietla auto) a zeby przeszedl to
    dobre 3-4 tysie trza by wsadzic.

    > Auto używane idą na złom.
    >
    > Jestem na złomie, podjeżdża Zenek gazownikiem, widac, że sprawny, a on że wszystko
    przegnite : nic nie widać,
    > i że on taki wspaniałomyślny, że oddaje na złom , bo nie chce nikomu kłopotu
    sprawiać i dostaje 600 zł
    > za używanego gazownika, co sprawny i jeździ.
    >
    > Goopek do kwadratu.
    >
    > Powinien b yc ustawowy oboiązek wystawienia każdego sprawnego samochodu przed
    złomowaniem, do publicznej sprzedaży.

    > Bo złomowanie to syfilistyczna procedura, złomiarz kulą wali z góry w samochód aby
    go zgnieśc i szyby w kawalki, plastiki, reflektory w kawałki na ziemi

    > I taki zgnieciony syf trafia do dużej wanny i jedzie do huty do spalenia a tam tony
    plastików, tony plastikowych foteli, wykładzin i w okolicy spalarni milion choruje na
    raka płuc.

    > Łunia to syfilis pseudoekologiczny i miliony umierają na raka wdychając dwufozgen
    jak w Auschwitz.

    Tu sie z Toba zgadzam.
    Sporo regulacji jest takich ze powoduja szkody srodowiskowe.