eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanie › Hahaha !! "Elektrykiem" na wakacje w Chorwacji. 2800 kilometrów, 30 ładowań...- Tydzień ladowania 4323 views Subscribe

  • 1. Data: 2023-08-30 16:29:42
    Temat: Hahaha !! "Elektrykiem" na wakacje w Chorwacji. 2800 kilometrów, 30 ładowań...- Tydzień ladowania 4323 views Subscribe
    Od: a a <m...@g...com>

    Hahaha !! "Elektrykiem" na wakacje w Chorwacji. 2800 kilometrów, 30 ładowań...-
    Tydzień ladowania
    Subscribe

    "Elektrykiem" na wakacje w Chorwacji. 2800 kilometrów, 30 ładowań...

    https://www.onet.pl/turystyka/onetpodroze/elektrykie
    m-na-wakacje-w-chorwacji-2800-kilometrow-30-ladowan/
    rtt9q39,07640b54

  • 2. Data: 2023-08-30 20:07:12
    Od: "ptoki (ptoki)" <s...@g...com>

    On Wednesday, August 30, 2023 at 9:29:44 a.m. UTC-5, a a wrote:
> [...]
    >
    > https://www.onet.pl/turystyka/onetpodroze/elektrykie
    m-na-wakacje-w-chorwacji-2800-kilometrow-30-ladowan/

    Troche brzmi jak z klimat z Misia.

    "W tym momencie nadszedł więc czas, aby pochwalić postęp elektromobilności w
    Niemczech. W ciągu ostatnich trzech tygodni przeprowadziłem ostateczny test
    wytrzymałości w odniesieniu do infrastruktury ładowania. 2800 km przez Europę -- w
    samym środku szczytu sezonu wakacyjnego. Wynik: nie było żadnych problemów."

    Parafrazujac:

    "Na tym etapie postepu nalezy pochwalic nasza wspaniala partie i sekretarza
    generalnego za taki duzy postep w dziedzinie elektromobilnosci. Ten przełomowy rok
    był bardzo wazny i udalo sie pokonac prawie wszystkie przeciwnosci szczegolnie ze
    prawie wcale nie padało.

    Tytul nieco mylacy bo te 2600km nie bylo robione jednym ciagiem ale dodatkowy czas
    spedzony na ladowaniu to jak szukanie siana dla konia.
    Wniosek: Jest kiepsko i nie bedzie lepiej. Tylko przez wmawianie ludziom ze gowno
    smakuje dobrze z cukrem sie te auta przyjmuja.
    I dlatego ze normalnych spaliniakow nie ma do kupienia.
    I dlatego ze naklada sie podatki na paliwa.
    I dlatego ze jeszcze mozna ladowac auto w domu.
    I dlatego ze w wiekszosci tych aut nie trzeba wymienic aku ani lozysk czy innych
    sterownikow.

    Taka nawiasowa opowiastka:
    Mam auto warte 6 tysiecy. Jezdzi. ma te 250kkm nabite ale jezdzi dobrze. Nie za
    bardzo zgnite, jakas uszczelka sie nieco poci, pare przegubow do wymiany, hamulce sie
    nieco koncza.
    Ono moglo by pojezdzic dobre 50-100kkm po wsadzeniu tysiaca moze dwu.
    Ale nie, bo zeby sprzedac trzeba przeglad (taki urok tutejszy, mozna jezdzic ile sie
    chce bez przegladu ale sprzedac tylko jak przeswietla auto) a zeby przeszedl to dobre
    3-4 tysie trza by wsadzic.

    Tak wiec auto warte 6k nagle jest warte 2k bo wsadzenie 4k nie zmienia jego
    uzywalnosci zbytnio.

    I ludzie sie dziwia czemu auta uzywane drozeja. To moje normalnie na rynek by nie
    poszlo bo nie ma sensu w tym. Stalo by sie "beaterem".
    Z elektrykami narazie mamy miesiac miodowy. Zero rdzy, zalanych woda akumulatorow,
    zero ubitych (narazie producenci sie staraja) wiec mimo ze jest drogo to jakos da sie
    to lyknac.
    Bogaci kupuja. Ale nawet bogaty patrzy na wartosc odsprzedazy.

    To sie kiepsko skonczy.

  • 3. Data: 2023-08-30 20:47:38
    Od: Kris <k...@g...com>

    środa, 30 sierpnia 2023 o 20:07:14 UTC+2 ptoki (ptoki) napisał(a):
    > Bogaci kupuja. Ale nawet bogaty patrzy na wartosc odsprzedazy.
    Bogaci? Raczej ci co póki co mają odpowiednią zdolność kredytową.
    > To sie kiepsko skonczy.

    Tu po sąsiedzku w zasięgu spacerku rowerowego mam Łebe.
    Wpisz w google Tesla Łeba ;))

  • 4. Data: 2023-08-30 21:02:47
    Od: Kris <k...@g...com>

  • 5. Data: 2023-08-30 22:22:48
    Od: a a <m...@g...com>

    On Wednesday, 30 August 2023 at 20:07:14 UTC+2, ptoki (ptoki) wrote:
> [...]
    uzywalnosci zbytnio.

    > I ludzie sie dziwia czemu auta uzywane drozeja.

    Auto używane idą na złom.

    Jestem na złomie, podjeżdża Zenek gazownikiem, widac, że sprawny, a on że wszystko
    przegnite : nic nie widać,
    i że on taki wspaniałomyślny, że oddaje na złom , bo nie chce nikomu kłopotu sprawiać
    i dostaje 600 zł
    za używanego gazownika, co sprawny i jeździ.

    Goopek do kwadratu.

    Powinien b yc ustawowy oboiązek wystawienia każdego sprawnego samochodu przed
    złomowaniem, do publicznej sprzedaży.

    Bo złomowanie to syfilistyczna procedura, złomiarz kulą wali z góry w samochód aby go
    zgnieśc i szyby w kawalki, plastiki, reflektory w kawałki na ziemi

    I taki zgnieciony syf trafia do dużej wanny i jedzie do huty do spalenia a tam tony
    plastików, tony plastikowych foteli, wykładzin i w okolicy spalarni milion choruje
    na raka płuc.

    Łunia to syfilis pseudoekologiczny i miliony umierają na raka wdychając dwufozgen jak
    w Auschwitz.

  • 6. Data: 2023-08-31 06:07:03
    Od: "ptoki (ptoki)" <s...@g...com>

    On Wednesday, August 30, 2023 at 3:22:50 p.m. UTC-5, a a wrote:
> [...]
    raka płuc.

    > Łunia to syfilis pseudoekologiczny i miliony umierają na raka wdychając dwufozgen

    Tu sie z Toba zgadzam.
    Sporo regulacji jest takich ze powoduja szkody srodowiskowe.