  • 1. Data: 2023-08-27 18:39:50
    Temat: Problemy z pompami ciepła.
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ale nie ze mało efektywne itd. akurat z tym wszystko jest ok. Oczywisci3 utęsknieniem
    czekamy na pompy ciepła na ogniwach Peltiera. Proszę wpisywać miasta które czekaja na
    to epokowe rozwiązanie. Ale wracając do tych co teraz sa. Przeczytałem artykuł w
    którym poruszono poważny problem. Jest nim hałas jaki wytwarzają. Norma dla osiedli
    domków jednorodzinnych jest znana. 40 dB w nocy i 50 w dzień. Mierzone zaraz za
    płotem. Czyli jednostka zewnętrzna musi spełnić bardzo wysokie wymagania odnośnie
    głosnosci. W artykule napisali ze przekroczenie hałasu może być podstawa do wydania
    zakazu używania. Kazda gruntowa zainstalowana w budynku spełni normy. Przy nieduzej
    działce zadna wykorzystując powietrze i mająca sprezarka w jednostce zewnętrznej
    normy nie spełni.

  • 2. Data: 2023-08-27 19:30:20
    Temat: Re: Problemy z pompami ciepła.
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 27/08/2023 18:39, Zenek Kapelinder wrote:
    > Jest nim hałas jaki wytwarzają.

    Kułaki nie tylko okradają Cie z emerytury na dotacje do PV, ale jeszcze
    nie dają spać.

    Cięko być przegrywem, jak widzimy.

  • 3. Data: 2023-08-27 20:33:35
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 27 sierpnia 2023 o 19:30:39 UTC+2 heby napisał(a):
    > Kułaki nie tylko okradają Cie z emerytury na dotacje do PV, ale jeszcze
    > nie dają spać.
    >
    > Cięko być przegrywem, jak widzimy.
    Głupiś bo grzeje klimatyzatorem. Moj nikomu nie przeszkadza bo na strychu
    nieuzytkowym jest zainstalowany. Tam temperatura praktycznie nie spada poniżej zera.
    Do tego karmię go powietrzem z wentylacji. Taki aktywny rekuperator mam. Teraz
    prowadzę rozmowy zeby kilowata w fotowoltaice załozyc. Jeszcze jest trochę oporu
    materii ale sasiadka chce się wyprowadzić ze stu metrowego mieszkania. Mało
    atrakcyjne bo trzecia kondygnacja. Ma do wynajęcia dwa mieszkania na pierwszym
    piętrze. Ponad rok sa puste. Panelami ma szansę mnie zatrzymać.

  • 4. Data: 2023-08-27 20:47:41
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 27/08/2023 20:33, Zenek Kapelinder wrote:
    > Tam temperatura praktycznie nie spada poniżej zera.

    Tak, już wspominałeś kiedys, że to takie perpetum mobile. Wkładasz klimę
    o mocy 7kW chłodzenia, a temperatura dalej nie spada. Magia.

    > Teraz prowadzę rozmowy zeby kilowata w fotowoltaice załozyc.

    Nie opłaca się. Jeden taki ekspert z tej grupy mówił, że wszyscy na PV
    przegrali. Bądź twardy i produkuj z węgla, a nie pedalskie PV będziesz
    instalować.

    > Ponad rok sa puste.

    Dwa mieszkania i puste?

    To możesz śmiało wnioskowac, że rynek nieruchomości w Europie własnie
    padł. Jak przewidziałeś.

  • 5. Data: 2023-08-27 23:41:57
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 27 sierpnia 2023 o 20:48:01 UTC+2 heby napisał(a):
> [...]
    > instalować.

    > Dwa mieszkania i puste?
    >
    > To możesz śmiało wnioskowac, że rynek nieruchomości w Europie własnie
    Dwa i puste, na dodatek na pierwszym piętrze. Na drugim piętrze tez ma puste. Mowił
    ze we wszystkich kamienicach jakie ma miescie się sredniej krajowej czyli nie
    przekracza 10-12% nie wynajetych. Martwi się ze ma duzo samotnych starych ludzi. U
    mnie na przykład ma trzy panie na oko tak po osiemdziesiątce i pana w podobnym wieku.
    Sami mieszkaja w duzych o bardzo dużych mieszkaniach. Jak umra to zostana mu nowe
    pustostany bez szansy na wynajem. Co do pradu to mam ryczałt na wodę i mogę sobie
    zrobić mała elektrownie wodna na wodę z kranu. Oparta na przykład na turbinie Tesli.
    Jak uwazasz ze w Polsce rynek nieruchomosci będzie tylko rosł to się możesz zdziwić.
    W innym temacie dałem linka do artykułu o tym ze w tym roku studentom będzie lzej bo
    jest duza nadpodaż mieszkań na rynku.

  • 6. Data: 2023-08-27 23:47:47
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 27/08/2023 23:41, Zenek Kapelinder wrote:
    > Jak umra to zostana mu nowe pustostany bez szansy na wynajem.

    Nie wdziwie im się, kto by chciał mieszkać w kamiennicy w której jakiś
    dziad ciepło kradnie przez strop.

    > Co do pradu to mam ryczałt na wodę i mogę sobie zrobić mała elektrownie wodna na
    wodę z kranu.

    A jednak, pomysły Szumiło, jak widzę, dotarły pod właściwy adres.

    > Jak uwazasz ze w Polsce rynek nieruchomosci będzie tylko rosł

    Ja w ogóle nic w tym temacie nie uważam. Uważam natomiast, że uważać
    powinni eksperci, a nie przypadkiwe usenetowe trolle. Polecam taki punkt
    widzenia, daje zdecydowanie większe szanse na powodzenie, niż wiara we
    własną ignorację i postępującą demencję.

  • 7. Data: 2023-08-28 00:28:45
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 27 sierpnia 2023 o 23:48:07 UTC+2 heby napisał(a):
> [...]
    > widzenia, daje zdecydowanie większe szanse na powodzenie, niż wiara we
    > własną ignorację i postępującą demencję.
    Jednak jestes idiota uwazajac ze możesz Zenkowi Kapelindrowi zrobić chujowe PR pisząc
    tutaj jakies bzdury.

  • 8. Data: 2023-08-28 08:21:20
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 28/08/2023 00:28, Zenek Kapelinder wrote:
    > Jednak jestes idiota uwazajac ze możesz Zenkowi Kapelindrowi zrobić chujowe PR

    Tuaj muszę przyznać niechętnie rację, nikt takiego chujowego PR Zenkowi
    nie robi, jak Zenek.

  • 9. Data: 2023-08-28 12:41:51
    Od: a a <m...@g...com>

    On Sunday, 27 August 2023 at 18:39:52 UTC+2, Zenek Kapelinder wrote:
> [...]
    spełni normy. Przy nieduzej działce zadna wykorzystując powietrze i mająca sprezarka
    w jednostce zewnętrznej normy nie spełni.

    Co za bełkot.

    Żadna pompa ciepła nie spelnia normy emisji infradźwiękóe, bo je generuje cała dobę i
    wywołuje syndrom skrajmnego wyczerpania, przyspieszający zgon.

    Nocą, poziom tla dla infradźwiekowych emisji jest prawie 0,0000
    o ile ktos nie mieszka przy autostradzie, lini kolejowej, dyskotece, nocnym pubie
    emitując infradźwiekowy low bass, przystalowni, hucie, kopalni z wentylacją dużej
    mocy itd. itd

    Wszystkie pompy ciepla sa zatem wadliwe, bo stanowią generatory infradźwięków dużej
    mocy i dlatego są bardzo szkodliwe dla zdrowia, gdyż uniemozliwiają niezaburzony sen,
    bo stan relaksu fal mózgowych, podczas fazy snu to 5Hz - 10 Hz
    \a genetatory infradźwiękowe dużej mocy, jak pompy ciepla, emitują infradźwieki o
    częstotliwości 15H - 20 Hz,
    czyli wybudzają każdego śpiącego i wprawiają w stan alertu, czyli czuwania
    i po miesiącu takiego czuwania osoba jest yczerpana, źle śpi, traci koncentrację, a
    po roku umiera na wylew, zawał, paraliż.

    O każdy o tym wiedział od 70 lat, bo eksperymenty z bronią infradźwiękową prowadzono
    w Paryżu w latach 50-tych, aby ukierunkowac energie infradźiękową na wojska
    przeciwnika.

    Ale infradźwieki maja charakterystykę dookólną i przenoszą się na odległości tysięcy
    kilometrów
    i na tej włąściwości oparty jest system sesjmologii, czyli badania trzęsień ziemi na
    całej kul;i ziemskiej , c zyli czułe sejsmografy zainstalowane pod ziemią w Polsce,
    wykrywają infradźżwieki emitowane przez trzesienia ziemi w Azji, Japonii, Australii,
    Afryce, Hameryce

    Czyli nie wolno przebywać pobliżu pompy ciepła , a nigdy spać, bo utracimy zdrowie
    wyniku dlugotyrwałej bezsenności i conocnego czuwania.

  • 10. Data: 2023-08-28 12:43:40
    Od: a a <m...@g...com>

> [...]
    spełni normy. Przy nieduzej działce zadna wykorzystując powietrze i mająca sprezarka
    w jednostce zewnętrznej normy nie spełni.

    Pompy ciepła na Peltierach juz są w Chinach od 15 lat.

    Do Europy dotrą za kolejne 5 lat, bo Europa to wyjątkowo zacofany 3.świat