  • 11. Data: 2023-08-28 17:48:54
    Temat: Re: Problemy z pompami ciepła.
    Od: Kris <k...@g...com>

    niedziela, 27 sierpnia 2023 o 20:33:37 UTC+2 Zenek Kapelinder napisał(a):

    > Głupiś bo grzeje klimatyzatorem. Moj nikomu nie przeszkadza bo na strychu
    nieuzytkowym jest zainstalowany. Tam temperatura praktycznie nie spada poniżej zera.
    Do tego karmię go powietrzem z wentylacji. Taki aktywny rekuperator mam. Teraz
    prowadzę rozmowy zeby kilowata w fotowoltaice załozyc. Jeszcze jest trochę oporu
    materii ale sasiadka chce się wyprowadzić ze stu metrowego mieszkania. Mało
    atrakcyjne bo trzecia kondygnacja. Ma do wynajęcia dwa mieszkania na pierwszym
    piętrze. Ponad rok sa puste. Panelami ma szansę mnie zatrzymać.

    Daj linka gdzie w Lidzi można wynająć mieszkanie 80 m2 za 500zl- bo chyba mniej wiek
    tyle placisz

  • 12. Data: 2023-08-28 18:53:58
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 28 sierpnia 2023 o 17:48:56 UTC+2 Kris napisał(a):

> [...]
    piętrze. Ponad rok sa puste. Panelami ma szansę mnie zatrzymać.
    > Daj linka gdzie w Lidzi można wynająć mieszkanie 80 m2 za 500zl- bo chyba mniej
    Sprawdziłem i nie mam cię do dowodu wpisanego.linka nie ma ale będzie jak wynajac.
    Wychodzi się na miasto i sprawdza w kamienicach gdzie sa wolne mieszkania. Odszukuje
    się własciciela i z nim gadał o najmie.

  • 13. Data: 2023-08-28 20:09:45
    Od: Kris <k...@g...com>

    poniedziałek, 28 sierpnia 2023 o 18:54:00 UTC+2 Zenek Kapelinder napisał(a):

> [...]
    Wychodzi się na miasto i sprawdza w kamienicach gdzie sa wolne mieszkania. Odszukuje

    Trochę to skomplikowane.
    Myślałem że skoro Twój Pan ma tyle wolnych mieszkań to gdzieś się oglasza i dzwoniąc
    na nr z ogłoszenia miałbym zaszczyt Twoim sąsiadem zostac

  • 14. Data: 2023-08-28 20:17:21
    Od: Kris <k...@g...com>

    poniedziałek, 28 sierpnia 2023 o 20:09:47 UTC+2 Kris napisał(a):

> [...]
    > Myślałem że skoro Twój Pan ma tyle wolnych mieszkań to gdzieś się oglasza i
    dzwoniąc na nr z ogłoszenia miałbym zaszczyt Twoim sąsiadem zostac

    I teraz widzisz jak to dziala- Ty piszesz że nikt nie chce z Tobą w kamienicy
    mieszkać( co mnie nie dziwi) wyciągasz wniosek że mieszkań jest za dużo.
    Ja nie potrafiący znaleźć w Łodzi 80m2 mieszkania na wynajem w cenie poniżej 1tys zł
    wyciągam wniosek że mieszkań brakuje.

  • 15. Data: 2023-08-28 22:03:50
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 28 sierpnia 2023 o 20:17:23 UTC+2 Kris napisał(a):

> [...]
    > Ja nie potrafiący znaleźć w Łodzi 80m2 mieszkania na wynajem w cenie poniżej 1tys
    zł wyciągam wniosek że mieszkań brakuje.
    Ty wyciagasz jakies wnioski. Na razie ja mam mieszkanie za pięćset a ty nie masz za
    tysiac.

  • 16. Data: 2023-08-29 07:26:23
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 28-08-2023 o 17:48, Kris pisze:

    > Daj linka gdzie w Lidzi można wynająć mieszkanie 80 m2 za 500zl- bo chyba mniej
    wiek tyle placisz

    Wiesz co to jest mieszkanie z przydziału?
    Jeśli nie, to sobie poszukaj.

    Zazwyczaj są to jeszcze pozostałości zaszłości z komuny, w ruderach do
    remontu, których nikt poważny nie wynajmie, a i właściciel rudery
    chętnie by się pozbył ostatnich niechcianych lokatorów, mieszkających za
    bezcen i uniemożliwiających mu zrobienie remontu kamienicy i jej sprzedaż.

  • 17. Data: 2023-08-29 12:17:52
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 29 sierpnia 2023 o 07:26:26 UTC+2 Cavallino napisał(a):
> [...]
    > bezcen i uniemożliwiających mu zrobienie remontu kamienicy i jej sprzedaż.
    Ty i jeszcze inni jestescie doskonałym przykładem na skurwysyństwo ludzi. Temat był
    domyślnie o tym ze u niektorych pompa ciepła może minimalnie wiecej halasowac u
    sasiada. I to nie w domu a przy płocie. I jaki jest efekt. Zmiana tematu zeby się
    przypierdolic. Efekt bedzie taki ze wredni jak wy sąsiedzi dojada was pompami ciepła.
    Dokad nie wiedzieli jak ma być to nic nie robili. A teraz w necie duzo artykułów o
    głosnej pracy pomp ciepła i to będą wykorzystywali tak jak ty wykorzystasz brak
    przecinka tutaj.