    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sun, 4 Jul 2021 21:38:57 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Hermetyczne połączenie przewodów pod ziemią
    From: ptoki <s...@g...com>

    niedziela, 4 lipca 2021 o 14:59:47 UTC-5 Budzik napisał(a):
    > Musze zrobic kilka połączeń przewodów pod ziemia tak zeby na lata o tym
    > zapomniec.
    > Jak to zrobić dobrze i w miare tanio?
    >
    > Najciekawszy sposób jaki znalazłem na ten moment to puszka
    > np taka:
    > https://allegro.pl/oferta/puszka-polaczeniowa-puh-3p
    k-2-hermetyczna-
    > ip68-9698138627
    >
    > i zawartosc zalac preparatem seal 511.
    >
    > Jak sadzicie?

    Puszka jak puszka ale imho bez sensu robic jakies zalewanie zywica jak dajesz puszke.

    Albo daj puszke, troche naddatku kabla i zakop tak zeby dalo sie kiedys odkopac albo
    zalej zywica i zakop modlac sie zeby ta zywica jakos nie zareagowala z izolacja
    kabla.

    Jak tam masz sucho to w sumie obojetnie jak zrobisz i bedzie dobrze. Jak masz mokro
    to nikt ci gwarancji nie da kiedy to padnie i albo sygnal bedzie kiepski albo
    roznicowka zacznie wybijac.

    Jakbym ja robil to bym wzial kawalek kanalizacyjnej rury pcv, wkopal pionowo w
    miejscu laczenia i te puszke co pokazales dal do tej rury tak aby woda mogla cieknac
    w dol a przykryc to zwyklym dekielkiem i przysypac ziemia. Jak calosc ma byc pod
    kostkami to bym se zaznaczyl te pare kostek zeby wiedziec gdzie ewentualnie rozebrac.