eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieHydraulika: po co uszczelka pod sitkiem odpływowym w zlewie / umywalce? › Re: Hydraulika: po co uszczelka pod sitkiem odpływowym w zlewie / umywalce?
  • Data: 2018-04-07 22:45:04
    Temat: Re: Hydraulika: po co uszczelka pod sitkiem odpływowym w zlewie / umywalce?
    Od: abomito <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    > W umywalce ta uszczelka powoduje, że cienki pierścień wody zostaje wokół
    > tego sitka i oczywiście będzie to powodować osiadanie kamienia.
    Bardzo często myję gary w zlewie. Zatykam sitko, nalewam wody, myję.Tak samo,
    gdy myję jabłka.Gdyby nie było tej uszczelki, cała woda spirdzieliła by cię w
    p.. du, i ze zmywania nici.Ale ja po zmywaniu myję zlew.Jeśli to nierdzewny,
    warto używać octu lub kwasku cytrynowego. Może zresztą masz jeszcze jakieś inne
    czynniki, bo sitko zmieniłem jakieś 15 lat temu i do dziś z zlewu nic nie capi.
    Pozdrawiam.abomito