  • Data: 2010-05-29 12:59:41
    Temat: Re: I jeszcze jedno.
    Od: "kiki" <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

    "mirek" <f...@w...pl> wrote in message news:htr2g9$vbi$1@news.onet.pl...

    > Moze to kwestia doboru fachowców. O cene pytam sie na koncu. zaczynam od
    > referencji, gdzie budowal , pytam sie ludzi co sie budowali
    > kogo maga polecic.

    To ma sie nijak do tego co odwalą. Miałem jednych fachowców, na których
    słowa nie powiedziałem i do dzisiaj jestem zadowolony ale nastepnemu po mnie
    odwalili takie partactwo, że remontuje dom tak jak ja tylko w innej branży
    :-)

    > Nie zawsze jest najtaniej, ale jest bezstresowo, a czasami faktycznie
    > taniej bo nie trzeba poprawiac , nie trzeba stac nad nimi( mam czas zrobic
    > pieniadze na nich w tym czasie). No i nie ma rozrzutnosci na budowie. Sami
    > pilnuja ,zeby tanio kupic, tanio przywiezc.

    To nie jest prawdą. Nie ma żadnej gwarancji. Stać trzeba nad każdym i nie ma
    reguły. Nie da sie tego ocenić do chwili aż miniemy półmetek albo i dalej.
    Grają z nami tak samo w 3 karty (wierszyk benklarza) z tym, że mają po
    prostu lepsze - droższe karty - bo lakierowane :-)

    > Rozmowa byla taka ,ze mam na ten rok 200 000 do wydania i wiecej nie
    > bedzie i robimy za tyle. Im taniej cos kupia tym wiecej bedzie na
    > robocizne i dalej zajdziemy z robota. Faktycznie zalatwili czesc rzeczy w
    > naprawde dobrych cenach(beton drewno cegle silikatowa). Zalatwil taniego i
    > solidnego elektryka i hydrauloka, zeby wiecej zostalo dla niego.

    Nie wierzcie w to. Np ocieplacze styropianem oszczędzaja na ilości kleju.
    Nigdy nie zrobią dobrze z własnych materiałów, bo bedą kleić na 5 placków
    albo i na 4, a zamiast przepisowego wtopienia siatki wetrą klej przez oczka.
    Warstwa kleju z siatką musi mieć minimalnie kilka milimetrów żeby ściana nie
    była podatna na wgniecenia.
    nigdy nie pozwólcie robić fachowcom z ich materiałów !!!