  • 1. Data: 2010-05-28 07:46:40
    Temat: kapuś
    Od: "qaz" <q...@w...pl>

    Czy warto zadenuncjować nieuczciwego wykonawcę do US (i ZUS ew.) ?
    Już ponad półtora miesiąca trwa zabawa w kotka i myszkę typu nieodbieranie
    telefonów ( a gdy zadzwonię z innego numeru i przerwę połączenie -
    natychmiastowa reakcja "ktoś do mnie dzwonił z tego numeru" ).
    Facet w sumie za robociznę dźwignął ponad 30k PLN teraz praktycznie odmawia
    wykonania poprawek (kilka terminów ostatecznych minęło - ostatni wczoraj).
    Oczywiście odmawia też wystawienia rachunku a dodatkowo wiem, że pobiera
    rentę z ZUS.
    Znacznie bardziej zależy mi na usunięciu usterek, niż zrobieniu mu trzody
    ale w bezradność popadam a pogodzenie się z losem utwierdzi tylko gościa w
    bezkarności i cwaniactwie własnym.
    qaz

  • 2. Data: 2010-05-28 07:51:29
    Temat: Re: kapu?
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "qaz" <q...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czy warto zadenuncjować nieuczciwego wykonawcę do US (i ZUS ew.) ?
    > Już ponad półtora miesi?ca trwa zabawa w kotka i myszkę typu nieodbieranie

    Masz moje błogosławieństwo

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 3. Data: 2010-05-28 07:52:07
    Od: "P.H." <k...@g...w.sieci>

> [...]
    > telefonów ( a gdy zadzwonię z innego numeru i przerwę poł?czenie -
    > natychmiastowa reakcja "kto? do mnie dzwonił z tego numeru" ).
    > Facet w sumie za robociznę dĽwign?ł ponad 30k PLN teraz praktycznie
    > odmawia wykonania poprawek (kilka terminów ostatecznych minęło - ostatni
    > wczoraj). Oczywi?cie odmawia też wystawienia rachunku a dodatkowo wiem, że
    > pobiera rentę z ZUS.
    > Znacznie bardziej zależy mi na usunięciu usterek, niż zrobieniu mu trzody
    > ale w bezradno?ć popadam a pogodzenie się z losem utwierdzi tylko go?cia w

    jak go podpierdolisz do raczej usterek nie poprawi, a sam piszesz że zależy
    Ci właśnie na tym.
    proponuję "polecony z potwierdzeniem odbioru" - z wezwaniem do naprawy i
    terminem oraz informacją że jeśli tego nie zrobi w wyznaczonym terminie
    kierujesz sprawę do sądu
    a potem sprawa do sądu... na 99% jak dostanie wezwanie na pierwszą rozprawę to
    usterki będziesz miał poprawione jeszcze przed rozprawą

    pzdr
    Piotr

  • 4. Data: 2010-05-28 07:54:05
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "P.H." <k...@g...w.sieci> napisał w wiadomości
    > jak go podpierdolisz do raczej usterek nie poprawi, a sam piszesz że
    > zależy Ci właśnie na tym.

    Naprawi. Zakładając że po zlicytowaniu jego majątku i zaspokojeniu ZUS i US
    jeszcze coś zostanie na opłacenie _innych_ porządnych fachowców.

  • 5. Data: 2010-05-28 08:04:28
    Temat: Re: kapuś
    Od: "qaz" <q...@w...pl>

> [...]
    > a potem sprawa do sądu… na 99% jak dostanie wezwanie na pierwszą rozprawę
    > to usterki będziesz miał poprawione jeszcze przed rozprawą

    No tak ale:
    - nie mam dowodu na wykonywanie prac i ich zakres ( częściowo świadkowie) -
    brak rachunku i umowy pisemnej (o głupoto moja)
    - z tego co się dowiedziałem (po czasie) sąd nie jest mu obcy
    - chciałbym z tego wyjść w jak najlepszym stanie finansowym ale też
    psychicznym :-)
    qaz

  • 6. Data: 2010-05-28 08:16:11
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    wez papuge - on za nią zapłaci w finalnym rozrachunku a moze wystarczy tylko
    wezwanie przedsądowe z pieczęcią kancelarii prawnej

  • 7. Data: 2010-05-28 08:17:49
    Od: "qaz" <q...@w...pl>

    Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:htntuq$1bn$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
    > wez papuge - on za nią zapłaci w finalnym rozrachunku a moze wystarczy
    > tylko wezwanie przedsądowe z pieczęcią kancelarii prawnej
    No widzę, że metoda, której w ogóle nie rozważałem, może być jednak
    optymalną.
    Może ktoś ma doświadczenia ?
    qaz

  • 8. Data: 2010-05-28 08:32:47
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

> [...]
    > - z tego co się dowiedziałem (po czasie) sąd nie jest mu obcy
    > - chciałbym z tego wyjść w jak najlepszym stanie finansowym ale też

    poproś kuzyna zza wschodniej granicy żeby z nim porozmawiał (tylko!)
    sama demonstracja argumentów powinna wystarczyć...

  • 9. Data: 2010-05-28 08:46:01
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    ja tez mam problem z nierzetelnym uslugodawca i szykuje sie do procesu bo
    mediacja zawiodla. kwota mala bo nieco ponad 300pln
    ale jednak chce mu dokopac dla sportu za wydymanie mnie.

  • 10. Data: 2010-05-28 08:49:37
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    > No tak ale:
    > - nie mam dowodu na wykonywanie prac i ich zakres ( częściowo
    > świadkowie) -

    Wystarczą świadkowie.

    > brak rachunku i umowy pisemnej (o głupoto moja)
    > - z tego co się dowiedziałem (po czasie) sąd nie jest mu obcy
    > - chciałbym z tego wyjść w jak najlepszym stanie finansowym ale też
    > psychicznym :-)

    Zażądaj faktury. Następnie zgłoś gdzie trzeba. Ze mną moi klienci tak robią
    i jakoś nie widzę w tym problemu. :-)