  • 1. Data: 2010-05-27 12:05:24
    Temat: Mieszkanie ze skosami
    Od: "Paweł" <p...@c...com.pl>

    Czy takie mieszkanie można fajnie i wygodnie urządzić?
    http://www.dom-bud.pl/sosnkowskiego_m112.html

    --
    Pozdrawiam, Paweł

  • 2. Data: 2010-05-27 12:50:44
    Temat: Re: Mieszkanie ze skosami
    Od: dobrov <d...@i...pl>

    W dniu 2010-05-27 14:05, Paweł pisze:
    > Czy takie mieszkanie można fajnie i wygodnie urządzić?
    > http://www.dom-bud.pl/sosnkowskiego_m112.html

    Mieszkam w mieszkaniu, gdzie oficjalnie są skosy tylko 45st
    ale na skutek fuszerki mam np. krótki kąsek ściany który powinien
    się schodzić z sąsiednim na 90st% a się schodzi na 97.5st.

    Meblowanie takiego g... to koszmar.
    Tego co podlinkowałeś nie kupiłbym za pół ceny.
    No chyba, ze masz ochotę na wydać 3 razy więcej niż naormalnie na jakieś
    fikuśne, indywidualnie zaokrąglane meble.
    Albo ci nie zależy i możesz mieć idiotyczne szpary tu i ówdzie :)

    Fantazje bywają fajne - ale jak się kupuje coś na długie lata, na dobre i złe to
    ma być praktyczne a nie być chorą iluminacją nawiedzonego architekta.

  • 3. Data: 2010-05-27 12:59:40
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    dobrov pisze:

    > Fantazje bywają fajne - ale jak się kupuje coś na długie lata, na dobre
    > i złe to ma być praktyczne a nie być chorą iluminacją nawiedzonego
    > architekta.

    Przyłączam się do opinii :-)

    Jak dla mnie to tfurczość przez duże 'TFU' i nie chciałbym w czymś takim
    mieszkać.
    Odradzam :-), ale zrobisz co zechcesz.

    pozdr.
    robercik-us

  • 4. Data: 2010-05-27 14:03:07
    Od: Jakub Tarczewski <a...@o...eu>

    > Fantazje bywają fajne - ale jak się kupuje coś na długie lata, na dobre
    > i złe to ma być praktyczne a nie być chorą iluminacją nawiedzonego
    > architekta.

    z planu widać wyraźnie że to nie żadna chora iluminacja kogoś
    nawiedzonego (chore iluminacje bywają całkiem interesujące), tylko dość
    żałosna próba doklejenia do bryły (paskudnego zresztą) budynku jeszcze
    odrobiny powierzchni mieszkalnej, bez względu na jakiekolwiek zasady
    projektowe. Architekt, który to zaprojektował, raczej nie był
    nawiedzony, ale niedouczony z całą pewnością. W każdym razie efekt jest
    kompromitujący, za coś takiego powinno się odbierać dyplom, nawet jeżeli
    ten potworek to skutek nacisków pazernego dewelopera; pewnych rzeczy po
    prostu się nie robi.

  • 5. Data: 2010-05-27 20:07:32
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    > Czy takie mieszkanie można fajnie i wygodnie urządzić?

    Można SIĘ nieźle urządzić jak będziesz w łazience, a przeciąg otworzy
    niedomknięte drzwi wejściowe :)
    Wtedy bez pomocy z zewnątrz może być kiepsko ;)
    No oczywiście trochę przesadziłem bo jakoś by to wymanewrował wystawiając
    rekę przez szparę, ale pomysł iście genialny....
    Patrzę na to i aż nie wierzę, że człowiek z dyplomem mógł to
    zaprojektować...
    To chyba było robione w myśl zasady, że jak się nie potrafi zrobić czegoś
    porządnego to trzeba zrobić "skandal" żeby zaistnieć :)

  • 6. Data: 2010-05-27 21:12:05
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 27 May 2010 14:05:24 +0200, Paweł napisał(a):

    > Czy takie mieszkanie można fajnie i wygodnie urządzić?
    > http://www.dom-bud.pl/sosnkowskiego_m112.html

    Ile za m2 w takim wynalazku?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 7. Data: 2010-05-27 22:49:52
    Od: RudeBoy <news@SPAM_BLOKmwds.pl>

    W dniu 2010-05-27 22:07, Mustafa pisze:

    > To chyba było robione w myśl zasady, że jak się nie potrafi zrobić
    > czegoś porządnego to trzeba zrobić "skandal" żeby zaistnieć :)

    Eee... tam... w takim razie w Krakowie ta zasada jest wyjątkowo często
    stosowana.

    pozdr

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 8. Data: 2010-05-28 05:49:33
    Od: "Paweł" <p...@c...com.pl>

    > Ile za m2 w takim wynalazku?
    >
    > --
    > Borys Pogoreło
    > borys(#)leszno,edu,pl

    5,6k PLN/m2
    Przyznam się że mam już pomysł jak takie mieszkanie urządzić. Moje pierwsze
    wrażenie było identyczne z waszymi ale po czasie meble i sprzęty można
    poukładać ;) Nie będzie żadnej pozytywnej opinii.

    --
    Pozdrawiam, Paweł Małachowski

  • 9. Data: 2010-05-28 10:35:47
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 28 May 2010 07:49:33 +0200, Paweł napisał(a):

    > 5,6k PLN/m2

    Nie znam Krakowa, ale na mapie wygląda mi to na lokalny koniec świata
    (plus jakiś przemysł za oknem). Do tego taki cudaczny kształt mieszkania,
    ciężki do zagospodarowania. Zdecydowanie zbyt drogo IMO.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 10. Data: 2010-05-28 13:08:11
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Paweł" <p...@c...com.pl> writes:

    > Czy takie mieszkanie można fajnie i wygodnie urządzić?
    > http://www.dom-bud.pl/sosnkowskiego_m112.html

    Jak cie stac na robienie wiekszosci mebli na zamowienie i nie czujesz
    sie nieswojo w takich wnetrzach, to czemu nie.

    MJ