  • 1. Data: 2010-05-27 06:16:33
    Temat: kabina prysznicowa
    Od: bdronka <b...@p...gazeta.pl>

    Witam.

    W łazience do tej pory miałem kabine prysznicową z supermarketu, pięknie
    wyglądającą z sauną, miała ona na około sciany ze szkła (czyli jest
    zamknięta), ale ponieważ okazała się bublem, upadł jej importer i się
    zepsuła - dostanę za nią zwrot kasy z brico depot.

    Chciałbym teraz zrobić porządną kabine w łazience.
    Kafelki w łazience mam na całej powierzchni wszystkich scian.
    Kabine chciałbym zrobić w narożniku (tam gdzie stała dotychczasowa.
    Chciałbym dobudować dwie scianki z kafelek, osadzić otwierane drzwi i
    zrobić również brodzik z kafelek z kratką odpływową.

    W związku z tym mam pytanie: w związku z tym że na ścianach kafelki są
    położone bezpośrednio na beton, czy przez fugi na kafelkach nie
    przedostanie się zbyt dużo wody do ściany?

    Jak będę robił brodzik, to oczywiście go już odpowiednio zabezpiecze.

    pozdrawiam i dziękuję za odpowiedz.