  • 1. Data: 2010-05-27 08:24:46
    Temat: szkło opyi white
    Od: bdronka <b...@p...gazeta.pl>

    Witam

    chciałbym kupić kabine prysznicową ze szkła opti white - co bardzo
    poleca właściciel zakładu, chciałbym spytać - w czym ono jest lepsze od
    zwykłego szkła hartowanego??

    pozdrawiam!

  • 2. Data: 2010-05-27 10:53:48
    Temat: Re: szkło opyi white
    Od: "Jacek Stelmaszczyk" <s...@p...com>

    bdronka wrote:
    > Witam
    > chciałbym kupić kabine prysznicową ze szkła opti white - co bardzo
    > poleca właściciel zakładu, chciałbym spytać - w czym ono jest lepsze od
    > zwykłego szkła hartowanego??

    OptiWhite ma obniżoną zawartość żelaza, dzięki czemu jest idealnie
    przezroczyste. Zwykłe szkło ma zielonkawe zabarwienie, co widać szczególnie
    przy większych grubościach i na przekroju tafli:
    http://thewald.webpark.pl/optiwhite.htm
    Tu masz marketing producenta:
    http://www.pilkington.com/europe/poland/polish/produ
    cts/bp/bybenefit/specialapplications/optiwhite/defau
    lt.htm

    --
    Jacek

  • 3. Data: 2010-05-27 10:58:29
    Od: szary <n...@x...pl>

    bdronka wrote:

> [...]
    >
    > chciałbym kupić kabine prysznicową ze szkła opti white - co bardzo
    > poleca właściciel zakładu, chciałbym spytać - w czym ono jest lepsze od

    Akwaria (z OW) kosztuja słono (dla przeciętnego zjadacza).
    Ciekawe ile kabina :)

  • 4. Data: 2010-05-27 13:16:55
    Od: bdronka <b...@p...gazeta.pl>

    W dniu 27.05.2010 12:58, szary pisze:

    > Akwaria (z OW) kosztuja słono (dla przeciętnego zjadacza).
    > Ciekawe ile kabina :)

    dzwoniłem po kilku firmach,
    w jednej za 2 scianki po 45 cm i drzwi 65 żądają 2.500, w drugiej firmie
    tylko że ze szkła float - ok 4.500

  • 5. Data: 2010-05-28 08:44:31
    Od: szary <n...@x...pl>

    bdronka wrote:

    > dzwoniłem po kilku firmach,
    > w jednej za 2 scianki po 45 cm i drzwi 65 żądają 2.500, w drugiej firmie
    > tylko że ze szkła float - ok 4.500

    Wygląda trochę na ceny z sufitu a przynajmniej mało logicznie ..no ale.
    A tak sobie pomyślałem, że właśnie na akwariach będzie widać o co biega.
    np. http://www.optiwhite.pl/ lub google.