  • 11. Data: 2010-05-28 13:28:31
    Temat: Re: Mieszkanie ze skosami
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    news:kjzsk5c2mys.fsf@ccfs1.fuw.edu.pl...

    > Jak cie stac na robienie wiekszosci mebli na zamowienie i nie czujesz
    > sie nieswojo w takich wnetrzach, to czemu nie.

    Teraz meble na zamówienie wychodza kosztowo podobnie jak ze skklepu. No
    chyba że wynalazki yosk ikea bo ceny tych sa bezkonkurencyjne.

    Krzysiek

  • 12. Data: 2010-05-28 15:08:15
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    > Eee... tam... w takim razie w Krakowie ta zasada jest wyjątkowo często
    > stosowana.

    aaa dokładnie :)
    vide: fspaniała stodoła (znaczy "galeria krakowska"), nadbudowa szkłem
    starej kamienicy na Gertrudy, szklano-metalowy bubel w ciągu kamienic na
    Karmelickiej, osiedla z blokami 8 metrów od siebie, balon na Skałce, czy też
    "perełka" w postaci budynku krakowskich szkół artystycznych - takie kwiatki
    są co kawałek
    no i byłbym zapomniał - opera :D
    czekam tylko aż ktoś postawi "apartamentowiec" na Błoniach...