  • 1. Data: 2010-05-28 06:03:01
    Temat: Farba po zimie
    Od: majer <a...@n...ma>

    Witam
    Chcialem wczoraj pomalowac sobie kawalek sciany - biore z garazu farbe,
    otwieram a tam zamiast ladnej konsystencji - kaszka. Farba byla cala
    zime w garazu - mroz ja pewnie tak zalatwil. Intensywne mieszanie nie
    pomoglo. Czy jest jakis sposob na doprowadzenie takiej farby do stanu
    uzywalnosci czy nadaje sie tylko na smietnik? Co do farby to jest to
    Dulux (do wnetrz). Jedna farba to nie problem ale w garazu mam siedem
    puszek farby i wszystkie tak wygladaja.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-05-28 08:44:55
    Temat: Re: Farba po zimie
    Od: "Tomasz O." <t...@o...eu>

    Użytkownik "majer" <a...@n...ma> napisał w wiadomości
> [...]
    > uzywalnosci czy nadaje sie tylko na smietnik? Co do farby to jest to
    > Dulux (do wnetrz). Jedna farba to nie problem ale w garazu mam siedem

    Pewnie będzie ciężko. To jest chyba farba na bazie wody i pewnie przez to,
    że owa woda zamarzła a reszta się wytrąciła.
    Poprzednią zimę też trzymałem w blaszaku dwa kubłu gruntu pod farbę
    elewacyjną i po zimie okazało się, że się rozwarstwiło i za nic w świecie
    nie chciało się znowu połączyć.

    Tomasz

  • 3. Data: 2010-05-28 11:40:46
    Od: "Jacek" <m...@g...pl>

    Przykro to pisać, ale pozostaje tylko zakup nowej farby oraz przeczytanie
    tego, co piszą na opakowaniu, zwłaszcza w kontekście przechowywania w
    niskich temperaturach.
    Jacek

  • 4. Data: 2010-05-28 12:49:46
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "majer" <a...@n...ma> wrote in message
    > Witam
    > Chcialem wczoraj pomalowac sobie kawalek sciany - biore z garazu farbe,

    kupić mową :-)