  • 1. Data: 2010-05-28 07:56:38
    Temat: worki z piaskiem po powodzi
    Od: "suchar" <s...@w...pl>

    Co się stanie z workami z piaskiem, gdy już przejdzie powódź?
    Przecież tego będą setki tysięcy, jeśli nie miliony, w jaki sposób
    zostanie to zagospodarowane czy zutylizowane?

  • 2. Data: 2010-05-28 08:05:55
    Temat: Re: worki z piaskiem po powodzi
    Od: "Łukasz C." <a...@r...to>

    Fri, 28 May 2010 09:56:38 +0200, suchar napisał(a):

    > Co się stanie z workami z piaskiem, gdy już przejdzie powódź?
    > Przecież tego będą setki tysięcy, jeśli nie miliony, w jaki sposób
    > zostanie to zagospodarowane czy zutylizowane?

    Może na zimowe utrzymanie dróg? ;-)

    --
    ŁC
    Wszystkie kobiety są piękne, tylko nie po wszystkich to widać

  • 3. Data: 2010-05-28 08:20:28
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Łukasz C." <a...@r...to> napisał w wiadomości
> [...]

    widziałem jak wywozili to na wysypisko smieci. Bez sensu wysypisko zasypywac
    piaskiem, ale fakt jest faktem.
    Info dotyczy jelcza.

    b.

  • 4. Data: 2010-05-28 09:17:47
    Od: "R_SZ" <g...@a...ru>

    > Co się stanie z workami z piaskiem, gdy już przejdzie powódź?
    > Przecież tego będą setki tysięcy, jeśli nie miliony, w jaki sposób
    > zostanie to zagospodarowane czy zutylizowane?

    Ten piasek do niczego się nie nadaje, ani do piaskownicy ani do murowania.
    Jest przesiąknięty skażoną wodą.
    Jedynie słuszną decyzją jest wywóz na wysypisko.

  • 5. Data: 2010-05-28 09:52:51
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    W dniu 2010-05-28 11:17, R_SZ pisze:

    > Ten piasek do niczego się nie nadaje, ani do piaskownicy ani do murowania.
    > Jest przesiąknięty skażoną wodą.

    Skażoną wodą? To znaczy że skażone mamy wszystkie rzeki, góry, poldery,
    Kozanów we Wrocławiu, Bałtyk?

    ________MAT_______

  • 6. Data: 2010-05-28 10:28:08
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Lagod wrote:

    > Skażoną wodą? To znaczy że skażone mamy wszystkie rzeki, góry, poldery,
    > Kozanów we Wrocławiu, Bałtyk?

    A co w tym dziwnego, skoro powodziowa woda niosła padłe zwierzęta,
    wypłukane szamba, gnojowniki i cmentarze, tudzież nawozy sztuczne i opryski?
    J.

  • 7. Data: 2010-05-28 10:40:39
    Od: Marcin <marcin@bez_adresu.pl>

    > Ten piasek do niczego się nie nadaje, ani do piaskownicy ani do murowania.
    > Jest przesiąknięty skażoną wodą.
    > Jedynie słuszną decyzją jest wywóz na wysypisko.

    Worki po powodzi wyglądają mniej więcej tak:
    http://tinyurl.com/2w2ajpu

    Zdjęcie z 27.05.2010 - Wrocław/Kozanów/Gwarecka.

    Jeśli ktoś zainteresowany tematem powodzi można poprzeć na fotki np:

    http://tinyurl.com/34krlja
    http://tinyurl.com/33eujor

    Marcin

  • 8. Data: 2010-05-28 11:30:27
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    W dniu 2010-05-28 12:28, krys pisze:

    > A co w tym dziwnego, skoro powodziowa woda niosła padłe zwierzęta,
    > wypłukane szamba, gnojowniki i cmentarze, tudzież nawozy sztuczne i opryski?

    Nie słyszałem o ogłoszeniu skażenia środowiska, nikt nie zakazał upraw
    na terenach pozalewowych, nie ewakuowano mieszkańców zalanych dzielnic.
    Zdechły pies nie oznacza skażenia środowiska na terenie całego kraju.
    Coś tam widziałeś w TV, jakieś zdjęcie z kżyżem w wodzie i zaraz
    obsesja, że z piasku nie można wymurować bo skażony. Jakaś paranoja.

    ________MAT_______

  • 9. Data: 2010-05-28 12:02:17
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Lagod wrote:

    > Zdechły pies nie oznacza skażenia środowiska na terenie całego kraju.

    A kilkaset padłych świń i krów na małej przestrzeni to samo zdrowie.
    Gnojownik i szambo to też wyłącznie l. Cassei, żadne tam salmonelle albo
    coli. I koniecznie należy to rozwlec na cały kraj.

    > Coś tam widziałeś w TV, jakieś zdjęcie z kżyżem w wodzie i zaraz
    > obsesja, że z piasku nie można wymurować bo skażony.

    Nie sądź po sobie, to raz. Po 2. Jak chcesz, to sobie buduj z piasku z
    Wisły, nawet dziecku do piaskownicy daj, mi to nie przeszkadza.
    J.

  • 10. Data: 2010-05-28 12:39:19
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik R_SZ napisał:

    > Ten piasek do niczego się nie nadaje, ani do piaskownicy ani do murowania.
    > Jest przesiąknięty skażoną wodą.
    > Jedynie słuszną decyzją jest wywóz na wysypisko.

    Nie. Jedyna słuszną decyzją byłoby wywalenie go do tej rzeki która
    wylała - nic więcej nie skazimy, rzeka zanieczyszczenia powoli przerobi,
    po jakimś czasie spokojnie będzie można znów ten piasek z rzeki pobrać.
    Ten piasek nie jest bardziej skażony od reszty gruntu, dodanie go do
    tego gruntu nic nie pogorszy.

    --
    Darek