  • 11. Data: 2010-05-28 08:50:03
    Temat: Re: kapu?
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "qlphon" <q...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:htnv3u$1pv5$1@news2.ipartners.pl...

    > poproś kuzyna zza wschodniej granicy żeby z nim porozmawiał (tylko!)
    > sama demonstracja argumentów powinna wystarczyć...

    Żyjesz latami 90'tymi.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 12. Data: 2010-05-28 08:57:03
    Temat: Re: kapuś
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 28 May 2010 09:46:40 +0200, qaz napisał(a):

    > Oczywiście odmawia też wystawienia rachunku a dodatkowo wiem, że pobiera
    > rentę z ZUS.

    Nad czym sie jeszcze zastanawiasz?
    Rzesza ludzi zapier... uczciwie, a taki fajfus jeden z drugim psują interes
    i śmieją się prosto w oczy.

    Wyślij odpowiednie informacje do ZUS i US. Oczywiście musisz się podpisać
    imieniem i nazwiskiem, bo anonimy lecą do kosza :/

    --
    best regards,
    scream

  • 13. Data: 2010-05-28 09:14:34
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

    Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> napisał w wiadomości

    > Zażądaj faktury. Następnie zgłoś gdzie trzeba. Ze mną moi klienci tak
    > robią i jakoś nie widzę w tym problemu. :-)

    A to ciekawe, ze mna moi tak nie robia. :-))

    Pozdro.. TK

  • 14. Data: 2010-05-28 09:18:31
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

    Użytkownik "qaz" <q...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Znacznie bardziej zależy mi na usunięciu usterek, niż zrobieniu mu trzody
    > ale w bezradność popadam a pogodzenie się z losem utwierdzi tylko gościa w
    > bezkarności i cwaniactwie własnym.

    Uprzedz durnia, ze jak nie wystawi Ci faktury to powiadomisz o tym urzad
    skarbowy. Jak nie bedzie glupi to zareaguje i usunie usterki, jak bedzie
    glupi to sie nauczy na przyszlosc jak go pod...

    Pozdro.. TK

  • 15. Data: 2010-05-28 09:51:27
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "qaz" <q...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czy warto zadenuncjować nieuczciwego wykonawcę do US (i ZUS ew.) ?
    > Już ponad półtora miesiąca trwa zabawa w kotka i myszkę typu nieodbieranie
    > telefonów ( a gdy zadzwonię z innego numeru i przerwę połączenie -
    > natychmiastowa reakcja "ktoś do mnie dzwonił z tego numeru" ).
    > Facet w sumie za robociznę dźwignął ponad 30k PLN teraz praktycznie
    > odmawia wykonania poprawek (kilka terminów ostatecznych minęło - ostatni
    > wczoraj). Oczywiście odmawia też wystawienia rachunku a dodatkowo wiem, że
    > pobiera rentę z ZUS.

    A platnosci z raczki do raczki czy przelewem, bo jak to drugie to polecony z
    zadaniem faktury i reszta jak juz pisali.

  • 16. Data: 2010-05-28 10:05:11
    Od: "qaz" <q...@w...pl>

    Użytkownik "Maniek4" <s...@c...chrl> napisał w wiadomości

> [...]
    > skarbowy. Jak nie bedzie glupi to zareaguje i usunie usterki, jak bedzie
    > glupi to sie nauczy na przyszlosc jak go pod...

    Uprzedziłem, pewnie myśli, że odpuszczę - albo wie o czymś o czym ja nie
    wiem i się nie boi, albo wyobraźni nie ma
    qaz

  • 17. Data: 2010-05-28 10:06:49
    Od: "qaz" <q...@w...pl>

    > Użytkownik "qaz" <q...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > A platnosci z raczki do raczki czy przelewem, bo jak to drugie to polecony
    > z zadaniem faktury i reszta jak juz pisali.
    Niestety bez śladów, żona tylko daty i kwoty zapisywała - no i delikwent ma
    to wszystko w swoim kapowniku, wyszczególnione dokładnie ile za co (ale w
    SWOIM kapowniku)
    qaz

  • 18. Data: 2010-05-28 10:12:29
    Od: "P.H." <k...@g...w.sieci>

    > Użytkownik "P.H." <k...@g...w.sieci> napisał w wiadomości
    >
    > Naprawi. Zakładając że po zlicytowaniu jego majątku i zaspokojeniu ZUS i
    > US jeszcze coś zostanie na opłacenie _innych_ porządnych fachowców.

    hehe a myślisz że coś zostanie?? :-)))

  • 19. Data: 2010-05-28 10:13:58
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 28 May 2010 12:05:11 +0200, qaz napisał(a):

    > Uprzedziłem, pewnie myśli, że odpuszczę - albo wie o czymś o czym ja nie
    > wiem i się nie boi, albo wyobraźni nie ma

    A może on jest na karcie podatkowej? Wtedy niby nie musi wystawiać
    rachunków, tj. na wyraźną prośbę musi, ale może jest przygłuchy i Twojej
    wyraźnej prośby nie słyszał :)

    --
    best regards,
    scream

  • 20. Data: 2010-05-28 10:15:44
    Od: "P.H." <k...@g...w.sieci>

    > No tak ale:
    > - nie mam dowodu na wykonywanie prac i ich zakres ( częściowo
    > świadkowie) - brak rachunku i umowy pisemnej (o głupoto moja)

    - umowa ustna to też umowa. jeśli masz świadków to już dużo. płaciłeś mu do
    ręki czy przelewem?

    > - z tego co się dowiedziałem (po czasie) sąd nie jest mu obcy
    > - chciałbym z tego wyjść w jak najlepszym stanie finansowym ale też
    > psychicznym :-)

    - dlatego sugeruję albo drogę sądową, albo jak ktoś już sugerował "mały
    wpierdol" :)
    ZUS i US zrobią dobrze sobie ale nie Tobie.