  • Data: 2021-09-23 16:57:39
    Temat: Re: I znowu PV - górny śląsk - cena montażu
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 22 Sep 2021 23:32:43 -0700 (PDT), uciu

    > Myjk to jak to ma być u mnie bym dopilnował montażu?

    Jeśli masz tylko EW lub różne ilości modułów na połaciach
    to na oddzielne stringi tylko i wyłącznie.

    > Przy założeniu 70% paneli na jednej połaci
    > i 30% na drugiej i inwerter GoodWe 8?

    To tylko na osobnych. Bo ani się ilość nei zgadza, ani ten inwerter nie
    obsłuży wyższego prądu przy łączeniu równoległym.

    > Inne pytanie - dom wygląda tak - czy jest sens dawać panele na północną
    > częśc dachu - tak by mi się to bardziej widziało... i nie trzeba ciągnąć
    > kabli po całym strychu. Inwerter będzie w garażu. https://ibb.co/JkxfrRq

    Jak najbardziej dać w stronę północy.

    Ps. Jaką masz kubaturę budynku?

    --