    From: "Amir" <S...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: ICOPAL - czy warto przepłacać
    Date: Fri, 11 Mar 2011 16:36:05 +0100

    > Rozglądając się za materiałem do wykonania solidnej izolacji poziomej
    > (jedeyna izolacja w budynku niepodpiwniczonym) trafiłem, zresztą za poradą
    > grupowiczów na papę ICOPAL fundament SBS.
    > Na stronie same ochy i achy, wygląda też solidnie.
    > Niestety cena - masakryczna (fakt faktem potrzebowałbym góra trzy rolki +
    > primer).

    uzyłem zwykłej
    tandety, na fundement, wtedy nie interesowałem się
    budową

    żałuję, tynkarze zniszczyli bo to kiepska papa była
    i cięzko było dobrze powiazać papę na posadzki z papą fundamentową.
    teraz chętnie bym dopłacił jak by się dało zmienić
    niestety temat nie do ruszenia

    więc nie oszczędzaj, ewentualnie kup papę jakąs bardzo mocną