    From: Kżyho <k...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ile gazu zuzywacie miesiecznie ???.
    Date: Mon, 27 Oct 2014 13:19:59 +0100

    W dniu 2014-10-27 o 09:11, Tomek pisze:
    > Jeszcze trzeba dodać ile osób mieszka, jakie jest zużycie CWU, jaka
    > bryła domu (pow. ścian do kubatury), czy jest garaż w bryle budynku,
    > kiedy wybudowany dom (jakie normy cieplne dla ścian i okien), jaki
    > kocioł (jaka jego sprawność), ile stopni na dworze, jaka akumulacyjność
    > murów i fluktuacje temperatury w ciągu doby...
    >
    > Coś w rodzaju zapytania, ile pali twój samochód.

    Uprościłbym to zdecydowanie do bryły domu, powierzchni, typu pieca i czy
    ściany ocieplane.
    To wystarczy do tego, żeby mieć jakiekolwiek pojęcie o jakimś przedziale
    kosztów, na które trzeba się nastawić.
    I jeżeli ktoś wtedy będzie bardzo od tego odstawał, to już można drążyć
    temat dalej. Pytanie dla "początkujących" jak najbardziej sensowne. Też
    chciałbym znać mniej więcej na jaki przedział zużycia mam się szykować.

    Pzdr

    --
    /__/_* /