    From: janusz_k <J...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ile gazu zuzywacie miesiecznie ???.
    Date: Mon, 27 Oct 2014 20:38:32 +0100

    W dniu 2014-10-27 06:57, michael pisze:
    > Ile gazu zuzywacie miesiecznie do ogrzewania domu ??
    > I jaki metraż domu i oczywiscie jaka macie temperature
    Miesięczne zużycie jest bez sensu, lepiej podać roczne i rejon kraju,
    ja mieszkam w IV strefie góry, południe, dom 168m2 użytkowej, 15cm
    styro, podłogówka, przeliczając samo ogrzewanie kosztuje mnie około
    2600zł na rok, przeliczając po średniej cenie gazu 2,38 wychodzi około
    1100m3, zeszły rok było trochę mniej. Ale ja jeszcze grzeję wodę i
    gotuję na gazie i to razem wychodzi mi około 4kzł to za 2012/13, za
    zeszły było 3,5kzł.

    --
    Pozdr

    Janusz_K