eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieIle kosztuje naprawa gminnej drogi pokrytej asfaltem › Re: Ile kosztuje naprawa gminnej drogi pokrytej asfaltem
  • Data: 2018-06-05 18:26:32
    Temat: Re: Ile kosztuje naprawa gminnej drogi pokrytej asfaltem
    Od: Jawi <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-06-04 o 15:50, Bolko pisze:
    > Mam tylko kwestie że albo idę przez działkę sąsiada i uszkadzam drogę żeby
    podłączyć się do studzienki albo "pruje" drogę na długości 30+ metrów.
    > Teoretycznie przez sąsiada jest łatwiej ale
    > tu trawnik tu bramka tu kwiatki itd itp
    > Tak coś koło 3 tysi wspomniał i może by tą drogę rozpruć?
    > Tyle ile taki asfalt potem kosztuje?
    Odtworzenie jezdni, będzie kosztowało wielokrotność tego co chce sąsiad.
    My w firmie zlecaliśmy to wykonawcom, jak układaliśmy kable pod
    jezdniami czasami, faktury szły w grube tysiące złotych. I nie
    przypominam sobie by kiedyś było aż 30 metrów :)
    Materiały to żaden koszt. I to wszystko pod warunkiem, że ulica nie jest
    objęta gwarancją. U mnie w firmie jak było wiadomo, ze gdzieś się robi
    nowa ulica, to już było sprawdzanie, czy warto robić rurę przelotową pod
    przyszłe inwestycje, bo potem wiadomo, będzie problem ze zezwoleniem.