    From: "Edward" <b...@m...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ile za odśnieżanie i koszenie?
    Date: Thu, 28 Nov 2013 19:26:02 +0100
    Sender: <radiusok>@<unknown>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:52975160$0$2183$6...@n...neostrada
    .pl...

    >U mnie w okolicy jest killku młodych chłopaków którzy w soboty chętnie
    >podejmują się takich prac jak koszenie, układanie drewna opałowego itp.
    >Za koszenie daje się im 20-30zł od trawnika 10-15ar i są zadowoleni.
    >Za całodzienną pracę przy rąbaniu i znoszeniu drewna (praca ciężka) sąsiad
    >daje im ponoć stówę.

    Jeżeli teren jest na ogrodzonej posesji, to ok. Gorzej jak trzeba odśnieżać
    i sprzątać chodnik przed domem, wtedy lepiej mieć umowę.
    W W-wie SM anulowała mi kiedyś mandat za nie odśnieżenie chodnika, gdy
    pokazałem zawartą umowę z firmą na odśnieżanie.
    Jak ktoś połamie się na lodzie, zawsze też można zrzucić koszty
    odszkodowania na firmę, która zawaliła.