  • 1. Data: 2013-11-28 13:59:54
    Temat: Ile za odśnieżanie i koszenie?
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    Ile może kosztować usługa odśnieżania podjazdu i koszenia trawnika?
    Do tego ewentualnie zamiatanie raz na czas. Mam ok 600 mkw wypłytkowane
    i tyle samo trawnika i chodziłoby tu o całoroczne utrzymanie.
    Nie wiem, jak się praktykuje, czy stała opłata miesięczna, czy za każde
    koszenie/odśnieżanie osobno?
    Nie chodzi o DC tylko mała miejscowość ;-)
    Jacek

  • 2. Data: 2013-11-28 14:08:02
    Temat: Re: Ile za odśnieżanie i koszenie?
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 28 listopada 2013 13:59:54 UTC+1 użytkownik Jacek napisał:
    > Nie chodzi o DC tylko mała miejscowość ;-)
    Zadzwoń do lokalnych firm które sie tym zajmują i ustal ceny.
    Do małej miejscowości może się okazać że firmie nie będzie się kalkulował dojazd ale
    pewnie znajdziesz Pana Władka co to za kilka zl/godz raz w tygodniu skosi trawnik i
    zamiecie/odśniezy podjazd.

  • 3. Data: 2013-11-28 15:21:01
    Od: <m...@g...com>

    Użytkownik "Jacek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > koszenie/odśnieżanie osobno?
    > Nie chodzi o DC tylko mała miejscowość ;-)

    U mnie w okolicy jest killku młodych chłopaków którzy w soboty chętnie
    podejmują się takich prac jak koszenie, układanie drewna opałowego itp.
    Za koszenie daje się im 20-30zł od trawnika 10-15ar i są zadowoleni.
    Za całodzienną pracę przy rąbaniu i znoszeniu drewna (praca ciężka) sąsiad
    daje im ponoć stówę.

  • 4. Data: 2013-11-28 19:26:02
    Od: "Edward" <b...@m...com>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
> [...]

    >Za koszenie daje się im 20-30zł od trawnika 10-15ar i są zadowoleni.
    >Za całodzienną pracę przy rąbaniu i znoszeniu drewna (praca ciężka) sąsiad

    Jeżeli teren jest na ogrodzonej posesji, to ok. Gorzej jak trzeba odśnieżać
    i sprzątać chodnik przed domem, wtedy lepiej mieć umowę.
    W W-wie SM anulowała mi kiedyś mandat za nie odśnieżenie chodnika, gdy
    pokazałem zawartą umowę z firmą na odśnieżanie.
    Jak ktoś połamie się na lodzie, zawsze też można zrzucić koszty
    odszkodowania na firmę, która zawaliła.

  • 5. Data: 2013-11-28 23:38:11
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 28 Nov 2013 13:59:54 +0100, Jacek napisał(a):

    > Ile może kosztować usługa odśnieżania podjazdu i koszenia trawnika?

    Wszystko zalezy od tego, jak bardzo zamrozona jest trawa.

    --
    Maciek

    Od kolijevke, pa do groba,
    za ispiranje mozga je doba