  • Data: 2019-07-25 13:56:29
    Temat: Re: Impregnat do drewna...mokrego
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 25 lipca 2019 13:44:01 UTC+2 użytkownik Sir_Robak napisał:

    > A nie za rok góra 2 ?!

    Gdzieś tam wcześniej opisywałem, masz czas i ochotę to poszukaj.
    W skrócie: Pomalowałem dechy na płocie drewkornem to chyba po 10 latach(w tym roku)
    malowałem ponownie.
    Dechy(2,5-3 metry x 20cm x 4cm) jak je kupiłem były takie świeżynki że sok trykał jak
    mocowałem do słupków.
    W tym roku kolejne malowanie zrobiłem myślę ze kolejne 10 lat wytrzymają
    Wtedy ten drewkorn reklamowali ze ma 8 lat gwarancji bo zwiera teflon, teraz piszą że
    7 lat bo zawiera wosk
    Czy jakoś tak
    Reklamacji składać nie musiałem , zadowolony jestem wiec i polecam