  • 1. Data: 2019-07-24 16:42:15
    Temat: Impregnat do drewna...mokrego
    Od: uciu <a...@g...com>

    Kupilem drewno z tartaku.
    Zbudowalem altane w ogrodku.
    Teraz chcialbym ja zaimpregnowac i pomalowac na kolor jednoczesnie.

    Czy sa jakies impregnaty nadające sie do mokrego drewna? Ogladalem w markecie altaxy,
    vidarony itp ale pisza ze drwno ma byc suche.
    Moge miec przemyslowa tikkurile pinjasol wax ale tam tez pisza ze drewno ma miec
    mniej niz 20% wilgotnosci.

    Polecicie cos skutecznego?

    Moze pomalowac za rok?

    Uciu

  • 2. Data: 2019-07-25 09:01:15
    Temat: Re: Impregnat do drewna...mokrego
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 24 lipca 2019 16:42:16 UTC+2 użytkownik uciu napisał:
> [...]
    altaxy, vidarony itp ale pisza ze drwno ma byc suche.
    > Moge miec przemyslowa tikkurile pinjasol wax ale tam tez pisza ze drewno ma miec

    Śnieżka Drewkorn
    Pomaluj i nie przejmuj się czy drewno suche czy mokre
    Za 7-10lat pomalujesz ponownie i będzie git

  • 3. Data: 2019-07-25 13:44:05
    Od: Sir_Robak <s...@o...pl>

    W dniu 2019-07-25 o 09:01, Kris pisze:

    altaxy, vidarony itp ale pisza ze drwno ma byc suche.

    > Śnieżka Drewkorn
    > Pomaluj i nie przejmuj się czy drewno suche czy mokre
    > Za 7-10lat pomalujesz ponownie i będzie git

    A nie za rok góra 2 ?!

    Robak

  • 4. Data: 2019-07-25 13:56:29
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 25 lipca 2019 13:44:01 UTC+2 użytkownik Sir_Robak napisał:

    > A nie za rok góra 2 ?!

    Gdzieś tam wcześniej opisywałem, masz czas i ochotę to poszukaj.
    W skrócie: Pomalowałem dechy na płocie drewkornem to chyba po 10 latach(w tym roku)
    malowałem ponownie.
    Dechy(2,5-3 metry x 20cm x 4cm) jak je kupiłem były takie świeżynki że sok trykał jak
    mocowałem do słupków.
    W tym roku kolejne malowanie zrobiłem myślę ze kolejne 10 lat wytrzymają
    Wtedy ten drewkorn reklamowali ze ma 8 lat gwarancji bo zwiera teflon, teraz piszą że
    7 lat bo zawiera wosk
    Czy jakoś tak
    Reklamacji składać nie musiałem , zadowolony jestem wiec i polecam