  • 1. Data: 2019-07-24 15:49:53
    Temat: Tzw. Kamienny Dywan
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Robił ktoś może osobiście? Chcę to wyłożyć na balkonie, a może i na tarasie
    zadaszonym, a możę i przed garażem, a może i w garażu. ;) Można to bez
    problemu zastosować w garażu? Jak sobie poradzić z przepuszczalnością wodną
    -- więcej żywicy się daje czy zalewa dodatkowo żywicą już po wyłożeniu?

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 2. Data: 2019-07-24 17:30:39
    Temat: Re: Tzw. Kamienny Dywan
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2019-07-24 o 15:49, Myjk pisze:

> [...]
    > -- więcej żywicy się daje czy zalewa dodatkowo żywicą już po wyłożeniu?

    W garażu podłoga przepuszczająca wodę to zaleta. Po co to psuć?
    U mnie mam goły beton - taki z płyty fundamentowej. Jest idealnie.

    --
    MN

  • 3. Data: 2019-07-24 18:16:23
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 24 Jul 2019 17:30:39 +0200, Marcin N

    > W garażu podłoga przepuszczająca wodę to zaleta. Po co to psuć?
    > U mnie mam goły beton - taki z płyty fundamentowej. Jest idealnie.

    Woda ma spływać do przygotowanego (u mnie) odpływu a nie stać na wylewce po
    przesączeniu przez wierzchnią warstwę. Ja mam obecnie wylewkę z miksokreta
    (musiałem wyrównać i podnieść ile się dało, bo nie zwróciłem uwagi że jest
    spadek w stornę garażu i jak mocno deszcz leje to płynie mi na garaż), do
    tego odpływ centralny. Chciałem ciągnąć garaż żywicą epoksydową, ale
    spodobał mi się ten "kamienny dywan". Jedyna skucha teraz, że kratka jest
    na równo właśnie pod żywicę, a "dywan" to pewnie ze 2-3cm wyżej.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 4. Data: 2019-07-24 20:57:00
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2019-07-24 o 18:16, Myjk pisze:
> [...]
    > spodobał mi się ten "kamienny dywan". Jedyna skucha teraz, że kratka jest
    > na równo właśnie pod żywicę, a "dywan" to pewnie ze 2-3cm wyżej.

    Grunt, że nie planujesz wyłożyć podłogi kaflami. Chyba wszyscy moim
    sąsiedzi mają z tym kłopoty - zwłaszcza w okolicach drzwi. Pękają zimą,
    wykrusza się fuga, wyglądają obleśnie.

    --
    MN

  • 5. Data: 2019-07-24 21:54:54
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 24 Jul 2019 20:57:00 +0200, Marcin N

    > Grunt, że nie planujesz wyłożyć podłogi kaflami. Chyba wszyscy moim
    > sąsiedzi mają z tym kłopoty - zwłaszcza w okolicach drzwi. Pękają zimą,
    > wykrusza się fuga, wyglądają obleśnie.

    Wiem, dlatego na taras wokół basenu pójdzie ozdobna kostka brukowa (płyty
    basenowe fajne, ale drogie jak pierun), podobnie na taras (chyba że ten
    "dywan" nie przygniecie mnie kosztami i wypali także tam). Niemniej na
    szmelcbuniu dorwałem jakiegoś życzliwego wykonawcę i nadmienił, że można
    bez problemu to dodatkowo zalać żywicą w garażu (ponoć wygląda wtedy
    pięknie, jakby pod szybą) -- to teraz jeszcze muszę wymyślić co zrobić z
    kratką...

    --
    Pozdor
    Myjk