    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Tzw. Kamienny Dywan
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Sender: Myjk <>
    Date: Wed, 24 Jul 2019 21:54:54 +0200

    Wed, 24 Jul 2019 20:57:00 +0200, Marcin N

    > Grunt, że nie planujesz wyłożyć podłogi kaflami. Chyba wszyscy moim
    > sąsiedzi mają z tym kłopoty - zwłaszcza w okolicach drzwi. Pękają zimą,
    > wykrusza się fuga, wyglądają obleśnie.

    Wiem, dlatego na taras wokół basenu pójdzie ozdobna kostka brukowa (płyty
    basenowe fajne, ale drogie jak pierun), podobnie na taras (chyba że ten
    "dywan" nie przygniecie mnie kosztami i wypali także tam). Niemniej na
    szmelcbuniu dorwałem jakiegoś życzliwego wykonawcę i nadmienił, że można
    bez problemu to dodatkowo zalać żywicą w garażu (ponoć wygląda wtedy
    pięknie, jakby pod szybą) -- to teraz jeszcze muszę wymyślić co zrobić z
    kratką...

    --
    Pozdor
    Myjk