    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Tzw. Kamienny Dywan
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Sender: Myjk <>
    Date: Wed, 24 Jul 2019 18:16:23 +0200

    Wed, 24 Jul 2019 17:30:39 +0200, Marcin N

    > W garażu podłoga przepuszczająca wodę to zaleta. Po co to psuć?
    > U mnie mam goły beton - taki z płyty fundamentowej. Jest idealnie.

    Woda ma spływać do przygotowanego (u mnie) odpływu a nie stać na wylewce po
    przesączeniu przez wierzchnią warstwę. Ja mam obecnie wylewkę z miksokreta
    (musiałem wyrównać i podnieść ile się dało, bo nie zwróciłem uwagi że jest
    spadek w stornę garażu i jak mocno deszcz leje to płynie mi na garaż), do
    tego odpływ centralny. Chciałem ciągnąć garaż żywicą epoksydową, ale
    spodobał mi się ten "kamienny dywan". Jedyna skucha teraz, że kratka jest
    na równo właśnie pod żywicę, a "dywan" to pewnie ze 2-3cm wyżej.

    --
    Pozdor
    Myjk