  • Data: 2019-02-28 11:12:23
    Temat: Re: Instalacja antenowa
    Od: Kżyho <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.02.2019 o 23:41, pilocik pisze:
    > popieram, po co Ci dwie anteny ?
    > jak już to jedna combo np. Olympia lub coś podobnego
    >
    > a tak na marginesie, niżej piszesz że oglądasz głównie C+, HBO,
    > Discovery itp. zakładam więc że masz satkę lub kablówkę
    > pytanie: po jakiego grzyba Ci naziemka ?
    > a zwłasza mux8 i jego trzy kanały z treścią głownie reklam
    > co takiego tam jest czego nie ma w przyzwoitym pakiecie satki lub
    > kablówki ?

    Na tą chwilę mam NC+ i tak, głównie z tego będę korzystał oraz z anteny
    FM, bo lubimy, a zwłaszcza żona puścić sobie radio przy okazji jakichś
    prac, a u nas akurat jest jakaś czarna dziura i większość radiostacji
    mamy z mocnymi zakłóceniami albo w ogóle sygnału nie łapie. Być może
    spowodowane jest to bliskością lotniska i radaru, a może po prostu jakaś
    taka "dolina" zasięgowa. Tak czy owak antena FM na pewno będzie. Jak już
    więc kombinuję z tymi antenami i kablami, to chciałem po prostu dorzucić
    jedną TV, żeby naziemną w takim razie też w to wszystko wmiksować. Koszt
    nie jest jakiś wielki, a będzie. Na MUX8 jeszcze nie wiem czy będę się
    upierał czy nie, ale chciałem mieć gotowy schemat na użycie ewentualnie
    "pełnej" konfiguracji. A ja generalnie lubię mieć zrobione dobrze,
    niekoniecznie najtaniej, choć koszty jak u wszystkich, mają spore
    znaczenie również.

    /__/_* /
    /