    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sat, 2 Oct 2021 14:32:30 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Instalacja cieplna a średnica rurek
    From: a a <m...@g...com>

    On Saturday, 2 October 2021 at 22:05:44 UTC+2, Uzytkownik wrote:

    > Człowieku wypowiadasz się w tematach o których nie masz najmniejszego
    > pojęcia. Wyszukałeś gdzieś w necie hasła, których po prostu nie
    > rozumiesz i je mylisz.
    >
    > Przepływ turbulentny to nie jest kawitacja i wcale nie musi dochodzić do
    > kawitacji przy przepływie turbulentnym. Tak więc skończ już z tymi
    > pierdołami.

    Gdy są zwężki, gałązki w instalacji to nigdy nie ma przepływu laminarnego.
    Kawitacja na poziomie atomowym zawsze występuje

    Kawitacja - Wikipedia, wolna encyklopedia
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Kawitacja

    Kawitacja - zjawisko fizyczne polegające na gwałtownej przemianie fazowej z fazy
    ciekłej w fazę gazową pod wpływem zmniejszenia ciśnienia. Jeżeli ciecz gwałtownie
    przyspiesza zgodnie z zasadą zachowania energii, ciśnienie statyczne cieczy musi
    zmaleć. Dzieje się tak np. w wąskim otworze przelotowym zaworu albo na powierzchni
    śruby napędowej statku. Kawitacja występuje wyłącz...

    A dodatkowo występuje szlifowanie instalacji od wewnątrz, przepływającym medium,
    czyli wodą, na tej samej zasadzie jak używa się strumienia wody pod wysokim
    cisnieniem do cięcia materiałów.

    Tak więc skończ już z tymi
    pierdołami, kup se książke i się naum .