  • Data: 2012-05-10 21:46:53
    Temat: Re: Instalacja internetowa
    Od: "mkonst" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    quent wrote:

    > wifi g to raczej cos ok. 20mbps ale i to mało istotne bo już nawet
    > przy wspomnianych 10mbps nie ma prawa rwać transmisji z netu.

    Łącze internetowe mam na pewno wolniejsze niż WiFi bo tylko 2 Mb/s (więcej
    nie chce przenieść kabel do centrali) ale z WiFi mam złe doświadczenia z
    bloku, gdzie dwie betonowe ściany potrafiły zarżnąć transmisję. Quent
    twierdzi że ciągnięcie kabla do kuchni jest bez sensu. No cóż jego prawo,
    ale uważam że na etapie budowy domu należy naszpikować dom kablami "do bólu"
    gdyż wtedy jest to operacja banalnie prosta i tania. Dołożenie później kabla
    jest niestety mocno problematyczne. Układałem kable podczas generalnego
    remontu swojego mieszkania, układałem kable podczas remontu mieszkania
    rodziców, układałem kable podczas budowy domu i zawsze po jakimś czasie
    okazywało się, że gdzieś jakiegoś kabla brakuje.
    --
    Pozdrawiam Marcin Konstańczak (mkonst)
    marcin(kropka)konstanczak(malpa)neostrada(kropka)pl