  • Data: 2014-09-16 10:00:06
    Temat: Re: Instalacje TV i net w nowym mieszkaniu.
    Od: Qlfon <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Panowie - spokojnie, laikiem jestem i nie bardzo nawet wiem o co i jak
    powinienem pytać w tym zakresie. Użytkownik podpowiedział parę rzeczy,
    jak mam punkt zaczepienia to sobie poczytam, popytam i coś może z tego
    będzie. Największą niewiadoma jest jednak to, jak znaleźć fachowca który
    nie tylko mówi, że wie co i jak się robi tylko naprawdę wie.
    Na elektrodę wejdę poszperać, ogromna jest i jakieś informacje znajdę.

    --
    Qlfon, Lublin